The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ : ساؤتھ افریقہ نے ویسٹ انڈیز کو 409 رنز کا ٹارگٹ دیدیا

سڈنی : ورلڈ کپ کے گروپ بی کے میچ میں جنوبی افریقہ اور ویسٹ انڈیزمدمقابل ہیں، ورلڈ کپ کے گروپ بی کے میچ میں جنوبی افریقہ نے اے بی ڈویلیئر کی جارحانہ بیٹنگ کی بدولت ویسٹ انڈیز کو جیت کیلئے چار دو نو رنز کا ہدف دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سڈنی میں کھیلے جانے والے میچ کا ٹاس جنوبی افریقہ نے جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔ اٹھارہ رنز پر پہلی وکٹ گرنے کے بعد ہاشم آملہ اور ڈوپلیسی وکٹ پر ڈٹ گئے اور دوسری وکٹ کے لئے ایک سو ستائیس رنز کی شراکت قائم کی۔

دونوں بیٹسمینوں نے نصف سینچریاں اسکور کیں۔ ہاشم آملہ پینسٹھ اور ڈوپلیسی باسٹھ رنزبناکر آؤٹ ہوئے۔ جس کے بعد ڈی ویلئیرز اور روسو کی جارحانہ بیٹنگ نے ٹیم کی پوزیشن مستحکم کردی۔

اے بی ڈویلیئرایک سو باسٹھ رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے۔  جنوبی افریقہ کی ٹیم نے پانچ کھلاڑیوں کے نقصان پر چار سو آٹھ رنز بنائے۔

دونوں ٹیموں کے لئے یہ انتہائی اہم میچ ہے، جنوبی افریقہ نے اب تک دومیچز کھیلے ہیں، جس میں ایک میں کامیابی اور ایک میچ میں شکست کا سامنا کرنا پڑا جبکہ ویسٹ انڈیز نے اب تک تین میچز کھیلے ہیں۔ جس میں دو میچز میں اس کو کامیابی اور ایک میچ میں شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

ورلڈکپ میں ویسٹ انڈیز اب تک اپنے تین میں سے دو میچز جیت کر پول بی کے پوائنٹس ٹیبل پر بھارت کے بعد دوسرے نمبر پر ہے جبکہ دومیں سے ایک میچ جیتنے اور ایک میں شکست کھانے والے جنوبی افریقی ٹیم دو پوائنٹس کے ساتھ چوتھے نمبر پر موجود ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں