The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ: ویسٹ انڈیز کو 4وکٹوں سے اپ سیٹ شکست

نیلسن: آئرلینڈ نے ورلڈ کپ دوہزار پندرہ کا پہلا گروپ میچ کھیلتے ہوئے ویسٹ انڈیز کو چار وکٹوں سے اپ سیٹ شکست دے دی ہے، رواں ایونٹ میں ہدف حاصل کرنے کا اعزاز بھی آئرلینڈ کو حاصل ہوا ہے۔

 نیوزی لینڈ کے شہر نیلسن میں کھیلے گئے گروپ بی کے میچ میں شائقین کو سابق عالمی چیمپیئن ویسٹ انڈیز کی اپ سیٹ شکست کا نظارہ دیکھنے کو ملا، آئرلینڈ کرکٹ ٹیم عمدہ کارکردگی کی بدولت چار وکٹوں سے کامیاب رہی۔ ویسٹ انڈیز نے آئر لینڈ کو جیت کیلئے 305 رنز کا ہدف دیا تھا۔

مطلوبہ ہدف کے تعاقب میں آئرلینڈ کے بلے بازوں نے شاندار کارکردگی دکھائی اور گراؤنڈ کے چاروں جانب رنز کے انبار لگا دیئے، آئرلینڈ نے مطلوبہ ہدف سات اوورز پہلے ہی چھ وکٹوں کے نقصان پر پورا کرلیا۔

پاؤل اسٹرلنگ بانوے،ایڈ جوائز چوراسی اور نیل او برائن نے اناسی رنز کی ذمہ دارانہ اننگز کھیلی۔ آئرش بیٹسمین پاؤل اسٹرلنگ مین آف دی میچ بھی قرار پائے۔

  آئرش ٹیم نے ٹاس جیت کر ویسٹ انڈیز کو بیٹنگ کی دعوت دی، کالی آندھی کے پانچ بلے باز تیز ہوا کے جھونکے کی طرح ستاسی رنز پر پویلین واپس پہنچ گئے۔

لینڈل سیمنز اور ڈیرن سیمی نے چھٹی وکٹ کی شراکت میں اسکور بورڈ پر ایک سو چون رنز کا اضافہ کیا، سیمنز نے ایک سو چار اور سیمی نے نواسی رنز بنائے، ویسٹ انڈیز سات وکٹوں پر تین سو چار رنز بناسکی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں