The news is by your side.

Advertisement

ورلڈ کپ: پاکستان کے 9 کھلاڑی آؤٹ ، میچ 47 اوورز تک محدود

آکلینڈ: آئی سی سی ورلڈ کپ کے 29 ویں گروپ گروپ میچ میں پاکستان اور جنوبی افریقہ مدِ مقابل ہیں۔

ورلڈ کپ کے میچ میں جنوبی افریقہ نے ٹاس جیت کر پاکستان کو پہلے بیٹنگ کی دعوت دی ہے۔

اس وقت محمد عرفان اور سہیل خان وکٹ پرموجود ہیں اور اب تک پاکستان نے 46 اوورز میں سات وکٹوں کے نقصان پر 221 رنز بنالئے ہیں۔

 اس سے قبل 41ویں اوور میں بارش کے باعث ایک بار پھر میچ روک دیا گیا ہے، بارش کے باعث میچ 47 اوورز تک محدود دیا گیا ہے۔

پاکستان کی جانب سے سرفراز احمد اور احمد شہزاد نے اننگز کا آغاز کیا لیکن احمد شہزاد 8ویں اوور میں 18 رنز بنا کر کائل ایبٹ کی گیند پر کیچ آؤٹ ہوگئے۔

سرفراز احمد 49 گیندوں پر 3 چھکوں اور 5 چوکوں کی مدد سے 49 رنز بنا کر رن آؤٹ ہوئے جب کہ یونس خان 37 رنز بنا کر اے بی ڈویلیئرز کی گیند پر کیچ آؤٹ ہوئے۔ صہب مقصود 8 رنز بنا کر اور عمر اکمل 13 رنز بنا کر پویلین لوٹے۔

اس سے قبل بھی 37ویں اوور میں بارش کے باعث میچ روک دیا گیا تھا تاہم بارش بند ہونے کے بعد میچ دوبارہ شروع ہوگیا تھا، اوورز میں کوئی کمی نہیں کی گئی۔

مصباح الحق نے ون ڈے انٹرنیشنل میچوں میں اپنے 5000 روز مکمل کر لیے ہیں۔ مصباح نے 73 گیندوں میں چار چوکوں کی مدد سے نصف سنچری مکمل کر لی ہے۔

ٹاس کے موقع پر جنوبی افریقی کپتان کا کہنا تھا کہ پاکستان ایک اچھی ٹیم ہے اور آج کا میچ اہم ہے جیتنے کی بھرپور کوشش کریں گے، ٹیم میں ایک تبدیلی کی گئی ہے اور فرحان بہاردین کی جگہ جین پال ڈومنی کو شامل کیا گیا ہے۔

قومی ٹیم کے کپتان مصباح الحق کا کہنا تھا کہ پہلے بیٹنگ اچھا ٹارگٹ دے کر بھرپور مقابلہ کرنے کی کوشش کریں گے۔ ان کا کہنا تھا کہ ٹیم میں 2 تبدیلیاں کی گئی ہیں، حارث سہیل کی جگہ یونس خان اور ناصر جمشید کی جگہ سرفراز احمد کو ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔

یاد رہے کہ دونوں ٹیمیں چار چارمیچ کھیل چکی ہیں جہاں جنوبی افریقہ نے تین جبکہ پاکستان نے دو میچوں میں کامیابی حاصل کی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں