site
stats
کھیل

ورلڈ کپ: 298 رنز کے تعاقب میں نیوزی لینڈ کی بیٹنگ جاری

آک لینڈ : ورلٖڈ کپ کے پہلے سیمی فائنل میں جنوبی افریقہ کے دو سو اٹھانوے رنز کے ہدف کے تعاقب میں نیوزی لینڈ کی بیٹنگ جاری ہے۔

جنوبی افریقہ نے مقررہ تینتالیس اوورز میں پانچ وکٹوں پر دو سو اکیاسی رنز بنائے، ڈک ورتھ لوئس قانون کے تحت نیوزی لینڈ کو جیت کیلئے دو سو اٹھانوے رنز کا ہدف دیا گیا ہے۔

اس وقت مارٹن گپٹل اور راس ٹیلر وکٹ پر موجود ہیں، اب تک نیوزی لینڈ نے 14 اووروں میں دو وکٹوں کے نقصان پر 112 رنز بنائے ہیں۔

نیوزی لینڈ کے کپتان برینڈن میک کلم نے دھواں دھار اننگز کھیلتے ہوئے صرف 26 گیندوں پر 59 رنز بنائے، انھیں ڈیل سٹین نے مورنے مورکل کی گیند پر کیچ آؤٹ کیا۔  برینڈن میک کلم کے بعد کین ولیمسن صرف چھ رنز بنا کر مورکل کی گیند پر بولڈ ہوگئے۔

آکلینڈ میں جنوبی افریقہ کی بیٹنگ لائن چل گئی، پروٹیاز نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا، اکتیس رنز پر ہاشم آملہ اور کوانٹن ڈی کوک کی وکٹ نے جنوبی افریقہ کو مشکل میں ڈال دیا، ایسے میں ڈوپلیسی اور روسو نے ٹیم کی کمان سنبھالی اور جم کر بیٹنگ کی۔

ڈوپلیسی نے بیاسی رنز کی شاندار اننگز کھیلی۔ روس نے انتالیس رنز بنائے، اڑتیس اوورز میں جنوبی افریقہ نے تین وکٹوں پر دو سو سولہ رنزبنائے تھے کہ میچ بارش کے سبب روک دیا گیا۔

کھیل دوبارہ شروع ہوا تو میچ تینتالیس اوورز تک محدود کردیا گیا، آخری پانچ اوورز میں جنوبی افریقہ نے میچ کا نقشہ تبدیل کردیا، پانچ اوورز میں پینسٹھ رنز جڑدیئے، ڈیوڈ ملر آئے اور چھاگئے۔

دونوں ٹیموں نے اس سے پہلے کبھی ورلڈ کپ کے فائنل  کیلئے کوالیفائی نہیں کیا۔

سیمی فائنل جیتنے والی ٹیم کا مقابلہ فائنل میں آسٹریلیا یا بھارت سے ہوگا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top