The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم اور آرمی چیف کا نلتر ہیلی کاپٹرحادثے پر اظہار افسوس

گلگت : وزیراعظم نواز شریف اور آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے نلتر ہیلی کاپٹرحادثےمیں قیمتی جانوں کی ضیاع پرافسوس کااظہارکیاہے۔حادثے پروزیراعظم نے ایک روزہ سوگ کا بھی اعلان کیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم میاں نواز شریف نے گلگت کی وادی نلتر میں ہیلی کاپٹرکےاندوہناک حادثے میں شہید پائلٹس اور دوست ممالک کے سفرا کےسوگواران سےاظہارِ تعزیت کیا۔ انھوں نے حادثےکےزخمیوں کے بہترین علاج کی ہدایت بھی دی ۔

ترجمان وزیراعظم کا کہنا ہے کہ افسوسناک حادثے کی اطلاع ملتے ہی وزیراعظم نے دورہ نلتر منسوخ کردیا اورواپس اسلام آباد آگئے۔

دوسری جانب پاک فوج کے سربراہ جنرل راحیل شریف نے ہیلی کاپٹر حادثے پر دکھ اور افسوس کا اظہار کیا ہے۔ پاک فوج کے سربراہ جنرل راحیل شریف کا کہنا ہے کہ ہیلی کاپٹر حادثہ الم ناک اور افسوس ناک ہے جس سے انہیں دکھ پہنچا ہے۔

انہوں نے کہا کہ وہ حادثے میں ہلاک و زخمی ہونے والوں کے ورثاء کے غم میں برابر کے شریک ہیں۔اور دکھ کی اس گھڑی میں ورثاء کے ساتھ ہیں۔

ترجمان دفتر خارجہ کے مطابق تیس سے زائد ممالک کےسفیروں اور ان کی بیگمات کو سی ون تھرٹی طیارے سے گلگت پہنچایا گیا، جہاں سے چار ہیلی کاپٹرز کے ذریعے انہیں نلتر لے جایا جارہا تھا جہاں لینڈنگ کے دوران ایم آئی سترہ ہیلی کاپٹر حادثے کا شکار ہوا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں