site
stats
اہم ترین

وزیراعظم نوازشریف کسی صورت مستعفی نہ ہوں،سینیٹر زاہد خان

اسلام آباد: عوامی نیشنل پارٹی کےمرکزی رہنماء اور سینیٹر زاہد خان نے کہا ہے کہ وزیراعظم کسی صورت مستعفی نہ ہوں،ہم آئین اور جمہوریت کی خاطر آپ کے ساتھ ہیں،اگر وزیراعظم مستعفی ہوئے تو یہ پارلیمنٹ کی توہین ہوگی۔

زاہدخان پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس سے خطاب کررہے تھے،پارلیمنٹ کا مشترکہ اجلاس اسپیکر ایاز صادق کی زیرصدارت منعقد ہوا، انہوں نے کہا کہ خیبر پختونخوا میں ہونے والے الیکشن بھی سلیکشن تھے،ہم جنازے اٹھاتے رہے اوروہ اپنی مہم چلاتے رہے۔

 خیبر پختونخواہ  کے وزیرِاعلیٰ کا مینڈیٹ بھی جعلی ہے، پرویز خٹک اپنا صوبہ چھوڑ کر اسلام آباد پر قبضے کیلئے آئے ہوئے ہیں،ان کا کہنا تھا کہ اسٹبلشمنٹ نے ہمیں کبھی دل سے تسلیم نہیں کیا،بیورو کریسی نے ملک کا بیڑہ غرق کر دیا ہے۔

زاہد خان نے کہا کہ ہم نے پی ٹی آئی کو بہت سمجھایا کہ مسائل صرف پارلیمنٹ میں ہی حل ہوتے ہیں،اور تمام معاملات کے حل کیلئے پارلیمنٹ ہی بہترین فورم ہے۔

آئین اور پارلیمنٹ کے خلاف بات کرنے والے جیل میں بیٹھے ہیں لیکن ایک شخص جس کا تعلق پنجاب سے ہے وہ آئین اور پارلیمنٹ کے خلاف مسلسل بول رہا ہے لیکن اسے کچھ نہیں کہا جارہا،صرف پنجاب پاکستان نہیں، انہوں نے کہا کہ قانون بناناپارلیمنٹ کا کام ہے اور اس پر اپنی رٹ قائم کرنا حکومت کی ذمہ داری ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top