The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نے لوہے اورتانبے کے ذخائر کی سائٹ کا معائنہ کیا

چنیوٹ : وزیراعظم میں نوازشریف نے چنیوٹ کے علاقے رجوعہ سادات کا دورہ کیا اور وہاں دریافت ہونے والے لوہے اور تانبے کے ذخائر کی سائٹ کا معائنہ کیا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم نوازشریف نےچنیوٹ کے نواحی علاقے رجوعہ سادات کا دورہ کیا اور وہاں دریافت ہونے والے لوہے اور تانبے کے ذخائر کی سائٹ کا معائنہ کیا۔

رجوعہ پہنچنے پر وزیراعلیٰ پنجاب شہبازشریف نے وزیراعظم کا استقبال کیا۔ ممتاز ایٹمی سائنسدان ڈاکٹر ثمرمبارک مند اور چینی ماہرین بھی اس موقع موجود تھے ڈاکٹر ثمرمبارک مند نے وزیراعظم کو منصوبے کے بارے میں بریفنگ دی۔

اس موقع پر تقریب سے خطاب میں چنیوٹ میں معدنیات کی دریافت پرپوری قوم کومبارکباددیتے ہوئے وزیر اعظم نے کہا کہ صدیوں سے جس زمین پر فصلیں اگارہے تھے پتہ نہیں تھا کہ اس کے نیچے اتنے ذخائر ہیں۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کی ترقی ہمارا ایجنڈا ہے اور ہم انشاءاللہ بہت جلد اس میں کامیاب ہونگے، وزیر اعظم نے کہا کہ ایران اور ترکمانستان سے گیس درآمد کی جائے گی، اور تھر کے کوئلے سے بجلی بنانے کے منصوبے پر جلد عملدرآمد ہوگا۔

ان کا کہنا تھا کہ اگلے تین سال میں ملک کو درپیش تمام چیلنجز کا خا تمہ کردیں گے۔ انہوں نے کہا کہ دہشت گردی اور انتہا پسندی کے خاتمے کیلئے سنجیدہ ہیں، کشکول ہمیشہ کیلئے توڑ دیا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں