site
stats
اہم ترین

وزیرِاعظم ہاوٗس کے سامنےدھرنےکے شرکاء پر شیلنگ اورہوائی فائرنگ، متعدد زخمی

اسلام آباد: وفاقی پولیس کی جانب سے انقلاب مارچ کے مظاہرین پر آنسو گیس کے شیلنگ اور ربر کی گولیوں کا آزادانہ استعمال کیا جارہا ہے جس سے متعدد مظاہرین ذخمی ہوگئے ہیں۔

اےآر وائی نیوز کے اینکر اقرارالحسن نے شاہراہ ِ دستور سے براہ راست کوریج کرتے ہوئے بتایا کہ مظاہرین پر امن طریقے سے وزیراعظم  ہاؤس کی جانب بڑھ رہے تھے کہ پولیس نے ان پر دھاوا بول دیا۔

ذرائع کے مطابق شیلنگ اورربرکی گولیوں سے کئی مظاہرین زخمی ہوئے ہیں اور کئی خواتین بے ہوش ہوگئی ہیں اور گیس کی شدت کے باعث مظاہرین کی حالت تشویش ناک ہے جبکہ پولیس کی جانب سے ہوائی فائرنگ بھی کی جارہی ہے۔

اےآر وائی نیوز کے کیمرہ مین کو بھی اس وقت قانون نافذ کرنے والے اہلکاروں نے تشدد کا نشانہ بنایا جب وہ ایک شدید زخمی ہونے والے نوجوان کی کوریج کررہا تھا۔

پولیس نے مظاہرین کو پاک سیکریٹریٹ سے پیچھے دکھیل دیا ہے اور مقصد کے لئے پاک سیکریٹریٹ  سے مظاہرین پر بے تحاشہ شیلنگ کی گئی ہے۔

دوسری جانب ذرائع کے مطابق آئی جی اسلام آباد نے مظاہرین کی گرفتاری حکم بھی دے دیا ہے۔

وفاقی وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا ہے کہ پوری طاقت کے ساتھ ریاست کا دفاع کیا جائے گا وزیراعظم نوازشریف ملک کے آئینی وزیراعظم ہیں، ریڈ زون کو خالی کروانے کے لئے فوج کو بھی طلب کیا جاسکتا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top