The news is by your side.

Advertisement

وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ سے آئی جی غلام حیدرجمالی کی ملاقات

کراچی : وزیرِاعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ سے آئی جی غلام حیدر جمالی کی ملاقات میں فوجی عدالتوں کیلئے دس مقدمات وفاق کو بھیج دیئے گئے۔

زرائع کے مطابق وزیرِاعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے آئی جی غلام حیدرجمالی سے ملاقات کی، ملاقات کے دوران فوجی عدالتوں کیلئے دس مقدمات وفاق کوبھیج دیئے گئے، جس میں کارساز، مہران بیس اور ایئرپورٹ حملہ کیس جیسے مقدمات شامل ہیں ۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ ملاقات میں اس بات کا فیصلہ بھی کیا گیا کہ جمعے تک مزید47مقدمات وفاق کو بھیج دیئے جائیں گے۔

واضح رہے کہ کچھ روز قبل وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ کی زیرِ صدارت وزیراعلیٰ ہاﺅس میں سندھ ایپکس کمیٹی کا اجلاس ہوا تھا، جس میں گورنرسندھ عشرت العباد خان، آئی جی سندھ غلام حیدرجمالی، ڈی جی رینجرز بلاک اکبر، اور کورکمانڈر کراچی نے شرکت کی۔

اجلاس میں صوبے میں امن وامان کے قیام کے حوالے سے اہم فیصلے کئے گئے۔ وزیراعلیٰ سندھ انسداد دہشتگردی کی خصوصی فورس تشکیل دینے کے فیصلے کی منظوری دی۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ ایک ہزار اہلکاروں پر خصوصی فورس تشکیل دی جائے گی جس کو پاکستان آرمی خصوصی تربیت فراہم کرے گی۔

اجلاس میں دہشتگردی کے 57 مقدمات وفاقی حکومت کو بھیجنے کا فیصلہ کیا گیا تھا، وفاقی حکومت نے سندھ کی جانب سے مقدمات نہ بھیجے جانے پر ناراضی کا اظہار کیا تھا۔

اجلاس میں اہم اور حساس مقامات کی سیکیورٹی سخت کرنے، کراچی آپریشن کو بلاامتیاز جاری رکھنے اورتیز کرنے سے متعلق بھی مشاورت ہوئی تھی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں