The news is by your side.

Advertisement

وزیرِاعظم نوازشریف کی زیرِصدارت اپیکس کمیٹی کا اجلاس

کراچی : وزیرِاعظم نوازشریف کی زیرِصدارت اپیکس کمیٹی کا اجلاس گورنر ہاوس کراچی میں ہوا، ڈی جی رینجرز اور آئی جی سندھ نے اجلاس کو نیشنل ایکشن پلان پرعملدرآمد کے بارے میں بریفنگ دی ۔وزیراعظم نواز شریف  نواز شریف کا کہنا ہے کہ ایکشن پلان سےٹھوس نتائج کی توقع ہے۔

وزیرِاعظم نے اجلاس میں شریک حکام کو ہدایت کی کہ کہ اداروں میں انٹیلی جنس شیئرنگ کو بہتر بنایا جائے۔

نوازشریف نے کہا ہے کہ دہشتگردوں کا خاتمہ ریاست کا حتمی فیصلہ ہے، قبائلی علاقوں سمیت ملک کے ہر کونے سے دہشتگردی کا خاتمہ کردیں گے۔

اجلاس میں آرمی چیف راحیل شریف نے کہا ہے کہ جرائم پیشہ افرادکیخلاف آپریشن کسی تفریق کے بغیر کیا جارہا ہے، آپریشن سیاسی ، مذہبی لسانی تفریق کےبغیر جاری ہے۔

ایپکس کمیٹی کے اجلاس میں سابق صدر آصف زرداری ، وزیرِاعلی سندھ قائم علی شاہ ، گورنر سندھ ڈاکٹرعشرت العباد خان ، آرمی چیف جنرل راحیل شریف ، ڈی جی آئی ایس آئی لیفٹیننٹ جنرل رضوان اختر ، کورکمانڈر کراچی سمیت اعلی حکام نے شرکت کی۔

وزیرِاطلاعات سندھ شرجیل میمن ، چیف سیکریٹری سندھ ، سیکریٹری داخلہ سندھ بھی اجلاس میں موجود تھے۔

اس سے قبل وزیرِ اعظم محمد نواز شریف نے کراچی آمد کے فورََا بعد کور ہیڈ کوارٹر کا دورہ کیا، جہاں انہیں سندھ اور کراچی میں جاری آپریشن پر کور کمانڈر کراچی لیفٹیننٹ جنرل مختار نوید نے مکمل بریفنگ دی۔

ڈی جی آئی ایس پی آر کے مطابق وزیرِاعظم سے آرمی چیف اور کور کمانڈر کراچی نے ملاقات کی۔

بعد ازاں وزیرِاعظم سے پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین اور سابق صدر آصف علی زرداری نے گورنر ہاؤس میں ملاقات کی، جس میں کراچی اور پورے ملک میں امن و امان سمیت دیگر امور پر تبادلہ خیال کیا، گورنر اور وزیرِاعلٰی سندھ نے بھی نوازشریف سے ملاقات کی۔

واضح رہے کہ وزیرِاعظم کی آمد اور وی آئی پی موومنٹ کے باعث شاہراہ فیصل کے اطراف کی سڑکوں پر ٹریفک کی روانی شدید متاثر رہی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں