The news is by your side.

Advertisement

وزیرِاعظم کا پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کا اعلان

لاہور: وزیرِاعظم نے فخریہ انداز میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کا اعلان کردیا، انھوں نے بتایا کہ پیٹرول کی فی لیٹر قیمت میں مزید سات روپے 99 پیسے کمی کی گئی ہے اور اب اس کی نئی قیمت 70 روپے 29 پیسے فی لیٹر ہوگی۔

اس کے علاوہ ہائی سپیڈ ڈیزل کی قیمت میں 5 روپے 62 پیسے، لائٹ ڈیزل کی قیمت میں 9 روپے 56 پیسے، ہائی اوکٹین کی قیمت میں 11 روپے 82 پیسے جبکہ مٹی کے تیل کی قیمت میں 10 روپے 48 پیسے کمی کا اعلان کیا گیا ہے۔

وزیراعظم نے لاہور میں ایلیٹ فورس کی تقریب کے بعد پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کا اعلان کردیا، وزیرِاعظم نے بتایا کہ پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں گیارہ روپے بیاسی پیسے تک کی کمی کی گئی ہے۔

اس نقصان کو پورا کرنے کیلئے حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات پر مزید ٹیکس بڑھانے کا فیصلہ کیا ہے  حکومت پیٹرولیم مصنوعات پر سیلز ٹیکس پانچ فیصد بڑھا کر ستائیس فیصد کر دیا ہے

واضح عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمتوں میں مسلسل ہوتی کمی کے باعث فروری میں مقامی پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں چودہ فیصد تک کمی متوقع ہے جو کہ سات سال کی کم ترین سطح ہے، اوگرا کے مطابق عالمی منڈیوں میں خام تیل کی قیمت چھ سال کی کم ترین سطح پر آگئی ہے ۔ بین الاقوامی مارکیٹ میں سعودی لائٹ جس سے مقامی قیمتیں منسلک ہیں وہ اس وقت چوالیس ڈالرز پیتالیس سینٹس پر فروخت ہورہا ہے۔

خیال رہے کہ اس وقت پاکستان میں سی این جی کی فی کلو کم سے کم قیمت ساڑھے 71 روپے ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں