The news is by your side.

Advertisement

وزیرِاعظم کی زیرِصدارت کابینہ کی توانائی کمیٹی کا ساتواں اجلاس جاری

اسلام آباد: وزیر اعظم کی زیرِصدار ت کابینہ کی توانائی کمیٹی کا ساتواں اجلاس جاری ہے، وزیرِاعظم کا کہنا ہے کہ بجلی کی پیداوار میں اضافہ حکومت کی ترجیح ہے۔

وزیرِاعظم کی زیرِ صدارت کابینہ کمیٹی برائے توانائی کا اجلاس میں وزیرِاعلی پنجاب شہباز شریف ، وزیرِ خزانہ اسحاق ڈار ، وزیرِ دفاع ، وزیرِ ریلوے ،احسن اقبال ، سرتاج عزیز اور وزیرِ پیٹرولیم شاہد خاقان عباسی نے شرکت کی۔

وزیر اعظم نے گزشتہ اجلاسوں میں کئے گئے فیصلوں پر عمل درآمد کا جائزہ بھی لیا، نواز شریف کا کہنا تھا کہ حکومت کی اولین ترجیح بجلی کی پیداوار میں فوری اضافہ ہے ، گرمیوں سے قبل ہی نیشنل گرڈ میں اضافی بجلی شامل کر دی جائے گی۔

انہوں نے مزید کہا کہ بجلی کی پیداوار میں حائل رکاوٹیں دور کرتے ہوئے لوڈشیڈنگ کے خاتمے کیلئے طویل مدتی منصوبے شروع کئے جائیں۔

گذشتہ روز بحرین میں پاکستانی کمیونٹی سے خطاب میں وزیرِاعظم کا کہنا تھا کہ پاکستان میں بڑامسئلہ بجلی کی لوڈ شیڈنگ ہے، جس کا خاتمہ ہماری اولین ترجیح ہے، جب ہم حکومت میں آئے تھے تو بجلی کا مسئلہ بہت سنگین تھا، جو گزشتہ حکومتوں کی عدم دلچسپی کی وجہ سے پیدا ہوا، بجلی کے مسئلے کی وجہ  سے ملک کی صنعتیں، صنعتی پیداوار، گھریلو صارفین متاثر ہورہے ہیں۔

نواز شریف کا کہنا تھا کہ ماضی میں اقدامات کئے جانے چاہیئے تھے، جو آج کئےجارہے ہیں، چین ہمارا دوست ہے، بجلی کی پیداوار میں چین ہماری مدد کرے گا، بھاشا ڈیم سے 4500 میگا واٹ بجلی ملنے کی امید ہے، بھاشا ڈیم، منگا اور تربیلا سے زیادہ پانی ذخیرہ کرے گا جو ملک کی زراعت میں مددگار ثابت ہوگا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں