The news is by your side.

Advertisement

وزیرِقانون پنجاب کے قلمدان واپس لینے کی خبر،پنجاب حکومت کی وضاحت

لاہور: پنجاب حکومت کے ترجمان نے رانا مشہود سے وزارت قانون کا قلمدان واپس لینے کی خبر کی وضاحت کرتے ہوئے کہا ہے کہ رانا مشہود احمد خاں نےذاتی وجوہ کی بناء پر قانون اور پارلیمانی امور کی وزارت کے قلمدان خود چھوڑے ہیں۔

ترجمان حکومت پنجاب نے وضاحت کرتے ہوئے کہا ہے کہ رانا مشہود نے ذاتی وجوہ کی بنا پر استعفی دیا، ترجمان کا کہنا ہے کہ تعلیم اور کھیل کی وزارتوں کے قلمدان بدستور رانا مشہود احمد خان کے پاس رہیں گے۔ وزیرِ قانون کا چارج اب وزیرِخزانہ میاں مجتبی شجاع اُلرحمن  سنبھالیں گے۔

واضح رہے کہ رانامشہود کی تبدیلی کو اے آروائی کے پروگرام کھرا سچ میں اُن کا ویڈیو اسکینڈل سامنے آنے کے تناظر میں دیکھاجارہا ہے، جس میں وہ ایک شخص عاصم ملک سے ایک بڑی رقم کا چیک وصول کرتے نظر آرہے ہیں ایک دوسری ویڈیو میں رانا مشہود جعلی پولیس مقابلوں کا اعتراف بھی کرتے نظر آتے ہیں۔

رانا مشہود کو وزارت سے ہٹائے جانے کے فیصلے کی خبر بھی چند روز قبل اے آروائی ہی نے سب سے پہلے نشر کی تھی۔

ذرائع کے مطابق وزیراعلٰی پنجاب شہباز شریف نے اپنے پاس موجود وزارت داخلہ کا قلمدان وزیر ماحولیات کرنل ریٹائرڈ شجاع خانزادہ کو دے دیا۔ زرائع کا کہنا ہے کہ آئندہ ایک ہفتے میں خوشاب، بوریوالہ اور رحیم یار خان سے تعلق رکھنے والے وزراء سے قلمدان واپس لیے جانے کا امکان ہے۔

زعیم قادری، عائشہ غوث اور رانا ارشد سمیت نئے ارکان کی کابینہ میں شمولیت متوقع ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں