سانحہ ماڈل ٹاؤن کا مقدمہ درج کرلیا گیا -
The news is by your side.

Advertisement

سانحہ ماڈل ٹاؤن کا مقدمہ درج کرلیا گیا

 لاہور: وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کی ہدایت کے بعد لاہور ہائیکورٹ کے احکامات کی روشنی میں سانحہ ماڈل ٹاؤن کا مقدمہ درج کرلیا گیا ہے۔

وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف کی ہدایت کے بعد سانحہ ماڈل ٹاؤن کا مقدمہ فیصل ٹاؤن تھانے میں درج کر لیا گیا ہے، ذرائع کے مطابق روزنامچہ ایک اعلیٰ افسر کے دفتر میں منگوا کر مقدمہ درج کیا گیا، مقدمہ کے اندراج کے وقت مسلم لیگ ن کے وکلاء اور تجربہ کار پولیس افسران بھی موجود تھے، مقدمہ درج کرنے کے بعد ایف آئی آر سیل کردی گئی ہے۔

واضح رہے کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کے دوران سترہ افراد جاں بحق اور اسی سے زیادہ زخمی ہوئے تھے۔

منہاج القرآن کی درخواست پر سیشن عدالت نے وزیراعظم اور وزیراعلیٰ پنجاب سیمت اکیس افراد کے خلاف مقدمہ درج کرنے کا حکم دیا تھا۔ سیشن عدالت کے فیصلے کے خلاف چار وفاقی وزراء نے لاہور ہائی کورٹ سے رجوع کیا تھا، لاہور ہائی کورٹ نے بھی سانحہ ماڈل ٹاؤن سے متعلق سیشن کورٹ کا مقدمہ درج کرنے کا فیصلہ برقرار ر کھا۔

اس سے قبل خواجہ سعد رفیق نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ سانحہ ماڈل ٹاؤن کا مقدمہ وزیراعظم سمیت تمام نامزد اکیس افراد کے خلاف درج ہوگا، سانحہ ماڈل ٹاؤن کا مقدمہ متاثرہ فریق کی شکایات کے مطابق درج کرنے کا فیصلہ وزیراعظم کی زیرصدارت اجلاس میں کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں