The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم عمران خان ایک روزہ دورے پر کل کراچی پہنچیں گے

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان ایک روزہ دورے پر کل کراچی پہنچیں گے، دورے کے موقع پر گڈانی میں1320میگاواٹ پاورپلانٹ کا افتتاح اور پی ٹی آئی کے تمام اراکین اسمبلی اور ایم کیو ایم اور جی ڈی اے ارکان سے بھی ملاقاتیں کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان ایک روزہ دورےپرکل کراچی پہنچیں گے، اس حوالے سے ذرائع کا کہنا ہے کہ آپس میں اختلافات رکھنے والے پی ٹی آئی کے تمام اراکین اسمبلی کو کل گورنر ہاؤس طلب کرلیا گیا ہے۔

گورنرہاؤس میں دوپہر12بجے پی ٹی آئی کے تمام اراکین اسمبلی وزیراعظم عمران خان سے ملاقات کریں گے، اس موقع پر پارٹی رہنماؤں کے درمیان اختلافات زیر غور آئیں گے اور انہیں حل کرنے کیلئے ہدایات جاری کی جائیں گی۔

ذرائع کے مطابق وزیر اعظم عمران خان سے متحدہ قومی موومنٹ پاکستان (ایم کیو ایم ) اور گرینڈ ڈیمو کریٹک الائینس (جی ڈی اے)ارکان بھی ملاقات کریں گے۔ وزیراعظم سے پی ایس11سے کامیاب ہونے والے امیدوار معظم عباسی ملاقات کریں گے، اس کے علاوہ وہ کراچی میں تاجر برادری کے وفود سے بھی ملاقاتیں کریں گے۔

کراچی آنے سے قبل وزیراعظم عمران خان بلوچستان کے شہرحب جائیں گے، وہ کل گڈانی میں1320میگاواٹ پاورپلانٹ کا افتتاح بھی کریں گے، یہ پاور اسٹیشن چین کے تعاون سے بنایا گیا ہے۔

ذرائع کا مزید کہنا ہے کہ سندھ اسمبلی میں پی ٹی آئی ارکان کے آپس کے اختلافات تاحال ختم نہیں ہوسکے ہیں، اس سلسلے میں پارٹی کے مختلف گروپس کے رابطوں میں تیزی آگئی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں