site
stats
اہم ترین

آئی سی سی کا ورلڈ الیون پاکستان بھیجنے پر غور

دبئی: پی ایس ایل فائنل کا کامیاب انعقاد رنگ لایا، آئی سی سی نے ورلڈ الیون پاکستان میں بھیجنے پر غور شروع کردیا جو پاکستان کرکٹ ٹیم سے چار ٹی ٹوئنٹی میچز کھیلے گی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان سپر لیگ فائنل کے لاہور میں کامیاب انعقاد کے بعد پاکستان میں عالمی کرکٹ کے دروازے کھلنے کی امکان بڑھ گیا، انٹرنیشنل کرکٹ کونسل نے ورلڈ الیون ٹیم پاکستان میں بھیجنے پر غور شروع کردیا۔

برطانوی اخبار کے مطابق آئی سی سی ورلڈ الیون پاکستان بھیجنے کی منصوبہ بندی کررہی ہے، ستمبر میں ورلڈ الیون کرکٹ ٹیم پاکستان آئے گی اور پاکستان میں چار ٹی ٹوئنٹی میچز کی سیریز کھیلے گی۔

پاکستان سیکیورٹی ٹاسک ٹیم کے سربراہ اور انگلینڈ کرکٹ بورڈ کے صدر جائلز کلارک کے حوالے سے برطانوی اخبار دی گارجین نے دعویٰ کیا ہے کہ آئی سی سی طے کرچکی ہے کہ یہ چاروں ٹی ٹوئنٹی میچز لاہور قذافی اسٹیڈیم میں ہوں گے اور اس ٹی ٹوئنٹی سیریز کا نام انڈی پینڈنس کپ ہوگا۔

جائلزکلارک نے مزید کہا کہ 4 ٹی-20 میچزلاہورمیں کھیلےجائیں گے جس کے لیے ورلڈالیون کرکٹ ٹیم 17 ستمبر کودبئی پہنچےگی جب کہ
چاروں میچز 29 ،28، 23 ، 22 ستمبرکو لاہور میں کھیلے جائیں گے۔

فیصلے پر پاکستان سپر لیگ کے چیئرمین نجم سیٹھی نے انتہائی خوشی کا اظہار کرتے ہوئے ٹوئٹ کیا ہے کہ اب بولو! پی ایس ایل کے لاہور میں فائنل ہونے سے پاکستان پر عالمی کرکٹ کے دروازے کھل گئے، ستمبر میں ورلڈ الیون ٹی ٹوئنٹی میچز کھیلنے کے لیے پاکستان آئے گی تاہم کون سے کھلاڑی ورلڈ الیون میں شامل ہوں ان تفصیلات سے آئی سی سی بات میں آگاہ کرے گی۔

نجم سیٹھی نے مزید خوش خبری سنائی کہ غیر ملکی ٹیمیں پاکستان آنے کے لیے تیار ہیں، سری لنکا، بنگلہ دیش اور زمبابوے کی ٹیمیں اگلے برس پاکستان کا دورہ کریں گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top