عید الفطر: آزادی کے نعرے، بھارتی فوج کی نہتے کشمیریوں پر پیلٹ گنز سے فائرنگ kashmir
The news is by your side.

Advertisement

عید الفطر: مقبوضہ کشمیر میں آزادی کے نعرے، نہتے کشمیریوں پر پیلٹ گنز سے فائرنگ

سری نگر: مقبوضہ کشمیر میں مودی حکومت کے مظالم عید کے روز بھی کم نہ ہوئے، بھارتی فوج نے نہتے کشمیریوں ظلم کے پہاڑ توڑ ڈالے، مظاہرین پر شیلنگ اور پیلٹ گنز سے فائرنگ کی۔

کشمیری میڈیا کے مطابق عید کے روز بھی مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فورسز کی جارحیت جاری ہے، سوپورا اور اننت ناگ میں عید الفطر کی نماز کے بعد کشمیریوں کی بڑی تعداد سڑکوں پر نکل آئی اور انہوں نے پاکستان کے حق میں نعرے بلند کیے۔

ویڈیو دیکھنے کے لیے اسکرول نیچے کریں

قابض بھارتی فوجیوں سے کشمیریوں کے نعرے برداشت نہ ہوئے اور انہوں نے عید کے روز بھی نہتے لوگوں پر پیلٹ گنز سے بے دریغ فائرنگ اور شیلنگ شروع کردی۔ اب تک آنے والی اطلاعات کے مطابق بھارتی فوج کی فائرنگ سے متعدد شہری زخمی ہوئے جنہیں مقامی اسپتالوں میں منتقل کیا گیا ہے۔

دوسری جانب بھارتی فوج نے حریت رہنماء بھی گھروں میں نظر بند ہیں، میر واعظ عمر فاروق نے عید کے موقع پر کشمیریوں کے نام پیغام بھیجا ہے جس میں انہیں آزادی کی جدوجہد جاری رکھنے کا کہا گیا ہے۔

حریت رہنما میر واعظ عمر فاروق نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر پیغام جاری کیا جس میں انہوں نے کہا کہ ’’مسلسل 8 سال ہوگئے بھارتی فوج مجھے عید کی نماز ادا کرنے سے روک رہی ہے، حکومت کا یہ اقدام انتہائی شرمناک ہے‘‘۔

انہوں نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ پر ایک ویڈیو بھی جاری کی جس میں دیکھا جاسکتا ہے کہ عید گاہ میں نماز کے لیے آنے والے نمازیوں نے آزادی کے نعرے لگائے۔

واضح رہے گزشتہ برس حریت کمانڈر برہان مظفر وانی کی شہادت کے بعد سے مقبوضہ وادی میں حالات کشیدہ ہیں، کشمیری نوجوان کے ماورائے عدالت قتل کے خلاف جب آوازِ حق بلند کیا گیا تھا تو بھارتی فوج نے پیلٹ گنز کا استعمال کیا تھا جس کے باعث کئی لوگوں کی بنیائی شدید حد تک متاثر اور کئی کشمیری شہید بھی ہوئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں