The news is by your side.

Advertisement

پاکستان آرمی کی پینٹاگون الزامات کی شدید الفاظ میں تردید

واشنگٹن: ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل عاصم سلیم باجوہ نے دہشتگردی پر نرم رویہ رکھنے کے پینٹاگون کے الزام کی شدید الفاظ میں تردید کردی ہے۔ آرمی چیف جنرل راحیل شریف آج دورہ امریکا پر روانہ ہونگے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر میجر جنرل عاصم سلیم باجوہ نے واشنگٹن میں امریکی میڈیا سے بات کرتے ہوئےکہاکہ پاکستان نے کبھی دہشتگردی کیخلاف نرم رویہ نہیں رکھا ہے اور پاک فوج اور قوم نے دہشتگردی کیخلاف جنگ میں پچاس ہزار سےزائد جانیں قربان کیں۔

انھوں نے کہا کہ دہشتگردی کیخلاف نرم رویہ رکھنے کے پینٹاگون کے الزام میں کوئی حقیقت نہیں۔ ڈی جی آئی ایس پی آر کا کہنا تھاکہ پاکستان میں داعش کی موجودگی کی تحقیقات کی جارہی ہیں۔ پاکستان دہشت گردی کےخاتمےکےلئےسرگرم ہے۔

دوسری جانب امریکی جنرل مارٹن ڈیپمسی کی دعوت پر آرمی چیف جنرل راحیل شریف دورہ امریکا کے دوران پینٹا گون اور فلوریڈا میں سینٹ کام کے اہم عہدیداروں سےملاقاتیں کرینگے۔

واضح رہے کہ امریکی اخبارواشنگٹن پوسٹ کاکہناہےکہ امریکہ کی طرف سے شمالی وزیرستان میں جاری آپریشن ضرب عضب پر اطمینان کا اظہارکیاگیا اور یہ بھی کہا جارہا ہے کہ دہشتگردی کےخلاف پاک فوج افغانستان اور امریکہ ایک صفحےپرہیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں