پاکستان سری لنکا دوسرا ٹیسٹ میچ کل سےدبئی میں کھیلا جائیگا -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان سری لنکا دوسرا ٹیسٹ میچ کل سےدبئی میں کھیلا جائیگا

پاکستان اور سری لنکا کی ٹیمیں سیریز کے دوسرے ٹیسٹ میچ میں کل آمنے سامنے آئیں گی، لیکن اس بار دونوں ٹیمیں دبئی کی اسپن وکٹ پر برتری حاصل کرنے کی کوشش کریں گی، قومی ٹیم میں ایک تبدیلی کا امکان ہے۔ ابو ظہبی میں کھیلا گیا پہلا ٹیسٹ تو ڈراہوگیا۔

کیا دوسرا ٹیسٹ نتیجہ خیزہوگا ؟؟اب میدان دبئی میں سجے گا ۔کیا پاکستانی شاہین کم بیک کریں گے  اور لنکن ٹائیگرز کو شکست دیں گے ؟؟ طویل دورانیے کی کرکٹ میں  اعصاب کی جنگ ہوگی ۔ ایشیا کی دو بہترین ٹیمیں میدان میں اتریں گی۔

دوسرے میچ کے لئے قومی ٹیم میں ایک تبدیلی کا امکان ہے ، پہلے میچ میں خاطر خواہ کارکردگی نہ دکھانے والی راحت علی کی جگہ محمد طلحہ یا عبد الرحمان کو مو قع دیئے جانے کا امکان ہے، ادھر سری لنکن اسکواڈ میں بھی ایک تبدیلی کی جاسکتی ہے۔ دونوں ٹیموں کے لئے فکر کی بات سعید اجمل اور جے وردھنے جیسے سنیئر کھلاڑیوں کا پرفارم نہ کرنا ہے۔

دوسرا اسپیشلسٹ سعید اجمل پہلے میچ کی پرفارمنس کو بھلا کر دوسرے میچ میں زیادہ سے زیادہ وکٹیں لینے کی کوشش کریں گے، جادوگر اسپنر پہلے میچ میں صرف دو وکٹیں ہی لے سکے تھے۔ محمد حفیظ نے بھی شاندار کم بیک کرتے ہوئے اسی رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیل کر سری لنکن بولرز کے لئے خطرے کی گھنٹی بجائی ۔

بیٹنگ میں ٹیم یونس اور مصباح پر انحصارکرے گی ۔ماہرین کے مطابق دبئی کی وکٹ اسپنز کے لئے مدد گار ہوتی ہے اور بہتر اسپن اٹیک ہونے کی باعث میچ میں پاکستان کی جیت کے امکانات بھی روشن ہیں۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں