پاکستان عوامی تحریک اور تحریک صوبہ ہزارہ کا بلدیاتی انتخابات کیلئے اتحاد ہوگیا -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان عوامی تحریک اور تحریک صوبہ ہزارہ کا بلدیاتی انتخابات کیلئے اتحاد ہوگیا

ایبٹ آباد: پاکستان عوامی تحریک اور تحریک صوبہ ہزارہ کا بلدیاتی انتخابات کیلئے اتحاد ہوگیا ہے۔

پاکستان عوامی تحریک کے مرکزی صدر رحیق عباسی نے کہا ہے کہ پاکستان عوامی تحریک کے پی کے میں بلدیاتی انتخابات میں بھرپور حصہ لے گی، تحریکِ انصاف کی حکومت صوبہ میں بلدیاتی انتخابات کے دوران حکومتی مشینری کواستعمال کرنے سے روکنے میں اپنا کردار ادا کرے۔

،پی ٹی آئی کی حکومت کے پی کے میں دوسال کے دوران عوام کو کوئی ریلیف نہیں دے سکی ، پیمرا کو حکومتی تسلط سے آزاد کرنا ہو گا اگر اے آروائی نیوز کو بند کیا گیا تو ملک گیر احتجاج کریں گے۔

ایبٹ آباد میں بابا حیدرزمان کی رہائش گاہ پر میڈیا سے گفتگو میں رحیق عباسی کا کہنا تھا کہ ہزارہ صوبہ پاکستان عوامی تحریک کے منشور میں شامل ہے، شہدائے ماڈل ٹاؤن کیساتھ ساتھ حکومت سانحہ بارہ اپریل کے شہداء کے قاتلوں کو بھی منطقی انجام تک پہنچائے۔

رحیق عباسی کا کہنا تھا کہ اے آروائی نیوز نے موٹروے سمیت دیگر اداروں میں ہونے والی کرپشن کو بے نقاب کیا ، پیمرا میں پرویز راٹھور نواز شریف خاندان کا آدمی ہے، اسے اس سیٹ پر بٹھا کر صرف اور صرف میڈیا اور بالخصوص اے آروائی نیوز پر پابندی لگانا ہے،حکومت اور پیمرا اے آروائی نیوز کو بند کرنے سے باز رہیں، بصورت دیگر ملک گیر شدید احتجاج کیا جائے گا۔

اس موقع پر بابا حیدرزمان کا کہنا تھا کہ حکومت بلدیاتی انتخابات سے قبل مکمل خود مختاری دے تاکہ اس کے نتائج عوام تک صیحح معنوں میں پہنچ سکیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں