site
stats
اہم ترین

پاکستان عوامی تحریک کے اثاثوں کی تفصیلات الیکشن کمیشن کو پیش

اسلام آباد: پاکستان عوامی تحریک کی جانب سے پارٹی کے اثاثوں کی تفصیلات الیکشن کمیشن آف پاکستان میں جمع کروادی ہے۔ انتخابی نشان کے حصول کیلئے بھی درخواست دیدی گئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان عوامی تحریک کی جانب سے آج پارٹی اثاثوں کی تفصیلات الیکشن کمیشن میں جمع کرادی گئیں ہے۔ جمع کروائی گئی تفصیلا ت کے مطابق عوامی تحریک کے کل اثاثوں کی مالیت چودہ لاکھ روپے بتائی گئی ہے۔ عوامی تحریک کے اثاثوں میں دولاکھ سے زائد کا دفتری فرنیچر موجود ہے جبکہ دفتر کے دیگر سامان کی مالیت ایک لاکھ سے زیادہ بتائی گئی ہے۔

عوامی تحریک کی جانب سے الیکشن کمیشن میں جمع کروائی گی تفصیلا ت کے مطابق پارٹی کے استعمال میں ہو نے والی گاڑیوں کی مالیت آٹھ لاکھ ہے۔ پاکستان عوامی تحریک کے بینک اکاونٹ میں سینتیس ہزار سے کچھ زائد کی رقم موجود ہے۔

پاکستان عوامی تحریک نے الیکشن کمیشن میں ایک اور درخواست بھی جمع کر وائی ہے جس میں انتخابات میں حصہ لینے کے لئے عوامی تحریک کو انتخابی نشان الاٹ کرنے کی درخواست کی گئی ہے تاہم بعد ازاں الیکشن کمیشن کی جانب سے یہ درخواست مسترد کر دی گئی۔

الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ پی اے ٹی کی جانب سے مطلوب شدہ نشانات ٹریکٹر، چاند ستارہ اور ہاکی پہلے ہی دیگر جماعتوں کو الاٹ کئے جاچکے ہیں تاہم کمیشن کی جانب سےعوامی تحریک کو انتخا بی نشان الماری الاٹ کرنے کی پیش کش کردگئی۔ ترجمان الیکشن کمیشن کا کہنا ہےکہ عوامی تحریک ماضی میں بھی الماری کے انتخابی نشان سےالیکشن لڑتی رہی ہے۔
۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top