The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے آئرلینڈ کو شکست دے کر کواٹر فائںل میں جگہ بنالی

ایڈلیڈ: پاکستانی شاہینوں نے آئرلینڈ کو سات وکٹوں سے شکست دیکر ورلڈ کپ دوہزار پندرہ کے کوارٹر فائنل مرحلے کے لئے رسائی حاصل کرلی۔

پاکستان نے آئرلینڈ کو سات وکٹ سے شکست دیکر کوارٹرفائنل کیلئے کوالیفائی کرلیا، ناک آؤٹ مرحلے میں شاہینوں کا مقابلہ آسٹریلیا سے ایڈیلیڈ میں ہی ہوگا، پاکستان کی جانب سے سرفراز احمد نے شاندار سنچری اسکور کرتے ہوئے پاکستان کی جانب سے رواں ورلڈ کپ کی پہلی سنچری اسکور کرلی۔اس سے قبل آئرلینڈ نےپاکستان کوفتح کیلئےدوسو اڑتیس رنز کا ہدف دیاتھا، کپتان پورٹرفیلڈ نے ایک سوسات رنزبنائے۔

 پاکستان کے وہاب ریاض نے تین وکٹیں حاصل کیں، آئرلینڈ کی پوری ٹیم آخری اوور پردوسوسینتس رنزبناکرآوٹ ہوگئی۔ پال اسٹرلنگ کوچاررنز پراحسان عادل نے ایل بی ڈبلیو کردیا۔ اس کے بعد کپتان پورٹرفیلڈ ایک اینڈ پرڈٹے رہے۔

 دوسری جانب  وقفے وقفے سے وکٹیں گرتی رہیں، گیری ولسن انتیس، بل برائن اٹھارہ،نیل اوبرائن اور اسٹورٹ تھامسن بارہ،بارہ، اورجان مونی تیرہ رنزبناکر پویلین لوٹے۔پورٹرفیلڈ نے ایک سواکتیس بالز پرایک سوسات رنز اسکور کئے، جس میں گیارہ چوکے اورایک چھکاشامل تھا۔

پورٹرفیلڈ کو شاہدآفریدی نے سہیل خان کی گیند پرکیچ کیا۔ پاکستان کے وہاب ریاض نے تین، راحت علی اورسہیل خان نے دو،دو کھلاڑیوں کوآوٹ کیا۔ایک ایک وکٹ حارث سہیل اوراحسان عادل کوملی۔ آئرلینڈ کے نو کھلاڑی کیچ ہوئے۔ ان میں سے چارکیچز عمراکمل نے لئے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں