پاکستان نے سخت مقابلے کے بعد زمبابوے کو بیس رنز سے ہرا دیا -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان نے سخت مقابلے کے بعد زمبابوے کو بیس رنز سے ہرا دیا

برسبین :  پاکستان نے سخت مقابلے کے بعد زمبابوے کو بیس رنز سے شکست دیدی ،زمبابوے کی پوری ٹیم دوسو پندرہ کے اسکور پر پویلین سے باہر ۔

تفصیلات کے مطابق ورلڈ کپ میں گروپ بی اہم میچ میں پاکستان کے دو سو چھتیس رنز کے ہدف کے تعاقب میں زمبابوے کی پوری ٹیم دو سو پندرہ رنز پر آؤٹ ہوگئی۔

شاہینوں کو بیس رنز سے کامیابی مل گئی۔پاکسدتان کی جانب سے محمد عرفان نے تیس رنز دے کر چار وکٹیں حاصل کیں، جبکہ وہاب ریاض نے بھی پینتالیس رنز دے کر چارکھلاڑیوں کو پویلین کی راہ دکھائی،راحت علی نےسینتیس رنز دے کر ایک وکٹ لی۔

دووسری جانب زمبابوے کے برینڈن ٹیلر پچاس رنز بنز کر نمایاں رہے، ایلٹن بورا نے پینتیس ،شان ویلیمز تینتیس اور ہملٹن نے انتیس رنز اسکور کئے۔

اس سے قبل ورلڈ کپ کے اہم میچ میں پاکستان نے زمبابوے کے خلاف سات وکٹوں پر دوسو پینتیس رنز بنا ئے تھے ،برسبین میں کھیلے جانے والے میچ کا ٹاس پاکستان نے جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا۔

قومی ٹیم کے کپتان مصباح الحق نے اپنی کپتانی کا حق ادا کرتے ہوئے  تہتّر رنز اسکور کئے ، جبکہ وہاب ریاض نے ان کا بھرپور ساتھ دیا اورشاندار کا مظاہرہ کرتے ہوئےاسکور میں چوّن رنزکا بہترین اضافہ کیا۔

پاکستانی ٹیم نے شروع کے دس اوورز میں چودہ رنزبنائے جو قومی ٹیم کا دوہزار ایک کے بعد کم ترین اسکور ہے۔ حارث سہیل نے ستائیس،عمر اکمل نے تینتیس اور صہیب مقصود نے اکیس رنزبنائے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں