پاکستان کا اعلی سطح وفد سعودی عرب روانہ -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کا اعلی سطح وفد سعودی عرب روانہ

اسلام آباد: یمن کی صورتحال پر بات چیت کیلئے پاکستان کا اعلی سطح کا وفد سعودی عرب روانہ ہوگیا، وزیرِاعظم نے محصور پاکستانیوں کی بحفاظت واپسی کی ہدایت کردی۔

وزیرِاعظم کی ہدایت پر پاکستان کا اعلی سطح وفد وزیرِدفاع خواجہ آصف کی قیادت میں سعودی عرب روانہ ہوگیا، روانگی سے قبل خواجہ آصف کا کہنا تھا کہ پاکستان یمن کے پُرامن حل کی حمایت کرتا ہے اور مسلم ممالک میں انتشار کے خاتمے کا خواہاں ہے، اگر سعودی عرب کی سالمیت کوخطرہ ہوا تو تمام وسائل فراہم کریں گے۔

اعلیٰ سطح وفد میں مشیر خارجہ سرتاج عزیز، ڈپٹی چیف آف ایئر اسٹاف آپریشنزایئر وائس مارشل مجاہد انور، ڈپٹی چیف آف نیول آپریشنزریئر ایڈمرل کلیم شوکت اور چیف آف جنرل اسٹاف لیفٹیننٹ جنرل اشفاق ندیم احمد شامل ہیں۔

اس سے قبل یمن کی صورتحال کے پُرامن حل، سعودی عرب کولاحق خطرات سے نمٹنے اور محصورپاکستانیوں کی بحفاظت واپسی کیسے ہو۔ وزیراعظم نوازشریف اعلی سطح کے اجلاس میں سرجوڑکر بیٹھ گئے، اجلاس میں آرمی چیف جنرل راحیل شریف بھی شریک ہوئے۔

وزیراعظم نوازشریف نے پہلے مرحلے میں پاکستانیوں کی وطن واپسی کے اقدامات پر اطمینان کا اظہار کیا اور محصور پاکستانیوں کی جلد وطن واپسی کیلئے اقدامات کی ہدایت کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں