پاکستان کرکٹ ٹیم کی آفیشل ورلڈ کپ کٹ کی رونمائی -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کرکٹ ٹیم کی آفیشل ورلڈ کپ کٹ کی رونمائی

اسلام آباد : پاکستان کرکٹ ٹیم کی آفیشل ورلڈ کپ کٹ کی رونمائی کردی گئی، رنگ رنگ تقریب میں کوچ وقار یونس، کپتان مصباح الحق اور کھلاڑیوں نے شرکت کی۔

 آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ میں شیڈول کرکٹ کے سب سے بڑے عالمی میلے کیلئے قومی ٹیم کی آفیشل کٹ کی رونمائی کردی گئی، رنگارنگ تقریب میں کوچ، کپتان سمیت اسٹاف ممبر بھی شریک ہوئے، میگا ایونٹ چودہ فروری سے انیتس مارچ تک مشترکہ طور پر آسٹریلیااور نیوزی لینڈ میں کھیلا جائے گا،عالمی میلے میں چودہ ٹیمیں شرکٹ کرینگی۔

 لاہور کے مقامی ہوٹل میں کھلاڑیوں کیلئے سجائے پررنگ تقریب میں قومی ٹیم کے اسکواڈ میں شامل کھلاڑیوں نے آفیشل کٹ پہن کر ریمپ پر واک کی،اس موقع پر کھلاڑیوں نے نہ صرف تصویریں بنائی بلکہ شاہد آفریدی نے پندرہ رکنی اسکواڈ کے ساتھ سیلفی بھی لی، جس سے تقریب کی رونق کو مزید چار چاند لگ گئے۔

پاکستان کرکٹ ٹیم کی آفیشل ورلڈ کپ کٹ کی رونمائی کے موقع پر کپتان مصباح کا کہنا تھا کہ میگا ایونت کیلئے ٹیم کا مورال بلند ہے، قوم کی دعاؤں کے ساتھ ساتھ بہترین پرفارمنس کا مظاہرہ کرینگے، دفاعی اور جارحانہ عملی کا مظاہرہ صورت حال کو دیکھ کر ہوگا ۔

 آخری ورلڈ کپ کھیلنے والے بوم بوم آفریدی نے کہا کہ ٹیم متحد ہے، مصباح الحق کی قیادت میں سو فیصد نتائج دینے کی کوشش کرینگے، قومی ٹیم ورلڈ کپ میں پہلا میچ پندرہ فروری کو روایتی حریف بھارت کیخلاف کھیلی گی۔ انہوں نے کہا کہ آخری ورلڈ کپ کو یادگار بنانا چاہتاہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں