The news is by your side.

Advertisement

پاک ترک وزیراعظم ملاقات کے بعد مشترکہ اعلامیہ جاری

ترک وزیر اعظم رجب طیب اردوان کے دورہ پاکستان پر مشترکہ اعلامیہ جاری کردیا گیا، جس میں دہشتگردی اورمنظم جرائم پر تعاون کےفروغ پرزور دیا گیا ہے، دونوں ملکوں کے درمیان مختلف معاہدوں پر دستخط بھی کئے گئے، پاک ترک وزرائے اعظم نے مشترکہ پریس کانفرنس بھی کی۔

اسلام آباد میں پاک ترک وزیراعظم ملاقات اور وفود کی سطح پر مذاکرات کے بعد مشترکہ اعلامیہ جاری کردیا گیا، دونوں ملکوں نے دہشتگردی اورمنظم جرائم کیخلاف تعاون کے فروغ پرزور دیا، پاکستان اور ترکی میں سیاسی مشاورتی عمل اور اعلیٰ سطح پر رابطوں کو فروغ دیاجائےگا۔

ساتھ ہی ساتھ تجارتی اور اقتصادی تعلقات کو فروغ دینے پربھی اتفاق کیا گیا، دونوں ملکوں کے مابین مختلف معاہدوں پردستخط کی تقریب بھی منعقد ہوئی، مشترکہ پریس کانفرنس میں وزیراعظم نوازشریف کا کہنا تھا کہ رجب طیب اردوان کا دورہ پاکستان باہمی تعلقات میں اہم سنگ میل ہے۔

نوازشریف وزیراعظم پاکستان ترک وزیر اعظم رجب طیب اردوان نے کہا کہ پاکستانی عوام کی مہمان نوازی قابل تعریف، پاکستان ہمارا بھائی ہے،اور دونوں ملکوں کے سیاسی تعلقات بہت مضبوط ہیں۔

رجب طیب اردوان،وزیراعظم ترکی ترک وزیراعظم کا کہنا ہے کہ دونوں ممالک کومختلف شعبوں میں شراکت داری قائم کرناہوگی۔ وزیراعظم نوازشریف نے جہاں ترک ہم منصب کے ساتھ تجارتی وفدکی آمد کو سرمایہ کاروں کااعتماد قراردیا۔

وہیں ترک وزیراعظم رجب طیب اردوان نے پریس کانفرنس کے اختتام پر پاک ترک زندہ باد کانعرہ لگا کر پاک ترک دوستی کو دوام بخشا۔
   

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں