site
stats
اہم ترین

پشاور: اسلحے سے بھرا ٹرک پکڑا گیا،2ملزم گرفتار، اسلحہ اور گولہ بارود برآمد

خیبرپختونخوا: پشاور اور مانسہرہ میں پولیس کی کارروائیوں میں چار افراد کو گرفتار کر کے بھاری تعداد میں اسلحہ اور گولہ بارود برآمد کر لیا ہے۔

خیبرپختونخوا پولیس نے پشاور اور مانسہرہ میں دو الگ الگ کارروائیوں کے دوران اسلحہ اسمگل کرنے کی کوشش ناکام بناتے ہوئے چار افراد کو گرفتار کر کے بھاری تعداد میں اسلحہ اور گولہ بارود قبضے میں لے لیا ہے۔

اسلحہ سے بھرے ٹرک کو درہ آدم خیل سے پشاور لانے کی کوشش بڈھ بیر پولیس نے ناکام بنائی، پنجاب میں دہشتگردی کی غرض سے سمگل کئے جانیوالا اسلحے سے بھرا ٹرک پشاور پولیس نے قبضے میں لے لیا ہے، پولیس نے ٹرک کی تلاشی کے دوران 50 کلاشنکوف، 600 بندوق اور 2000 کارتوس برآمد کرکے ڈرائیور سمیت 2 افراد کو گرفتار کرلیا ہے، ملزمان کا تعلق لکی مروت سے ہے۔

ایس ایس پی پشاور ڈاکٹر سعید نے پریس کانفرنس کے دوران بتایا کہ اسلحے کے ڈیلر کیخلاف مقدمہ درج کرلیا گیا ہے اور غیر قانونی اسلحہ رکھنے والوں ڈیلروں کیخلاف بھی کریک ڈاؤن جاری ہے۔

دوسری جانب بٹگرام کے علاقے پائمال میں سیکورٹی فورسز اور پولیس نے مشترکہ کارروائی کرتے ہوئے دو مشکوک افراد کو گرفتار کر کے بھاری تعداد میں اسلحہ اور گولہ بارود برآمد کر لیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top