site
stats
خیبر پختونخواہ

پشاور: ایئر پورٹ کے اطراف میں گرینڈ آپریشن

پشاور: باچا خان ایئرپورٹ کے اطراف سرچ آپریشن کے دوران افغان باشندوں سمیت سو سے زائد مشتبہ افراد حراست میں لے لئے گئے جبکہ مشتبہ افراد سے اسلحہ بھی برآمد ہوا۔

ملک بھر میں قانون نافذ کرنے والے ادارے دہشتگردوں کیخلاف ایکشن میں دکھائی دیتے ہیں، ذرائع کے مطابق پشاور میں باچا خان ایئرپورٹ اور ملحق حساس مقامات کو دھمکیاں ملنے کے بعد پشاور باچا خان ایئر پورٹ کے اطراف میں پولیس فورس کے ساتھ پاک فوج کا مشترکہ آپریشن کیا گیا۔

ایس ایس پی آپریشنز پشاور ڈاکٹر میاں سید کے مطابق آپریشن صبح 6 بجے شروع کیا گیا، سرچ آپریشن ایئر پورٹ کے اطراف کے علاقوں پشتہ خررہ، پاو کہ، سیفد ڈھیری اور ملحقہ باونڈی ایریا میں کیا گیا، کارروائی کے دوران علاقے کی مکمل ناکہ بندی کی گئی تھی۔

آپریشن میں بم ڈسپوزل یونٹ سمیت سراغ رساں کتوں کی مدد بھی کی گئی، گھر گھر تلاشی کے دوران 228 مشتہ افراد کو حراست میں لیا گیا ہے، جن میں زیادہ تر تعداد غیر قانونی طور پر مقیم افغان مہاجرین کی ہے۔

گرفتار افراد کے قبضے سے کلاشنکوف، پستول، ایم 16 گن اور سینکڑوں کارتوس بھی برآمد ہوئے۔

یاد رہے کہ سانحہ پشاور کے بعد شہر میں دہشتگردوں کے گرد شکنجہ کس دیا گیا ہے، اب تک دہشتگردی کی کئی کارروائیاں ناکام بنائی گئیں جبکہ درجنوں دہشتگردوں کو گرفتار کیا گیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top