site
stats
اہم ترین

پشاور تبلغی مرکز میں دھماکا، سیاسی ومذہبی جماعتوں کی مذمت

پشاور تبلغی مرکز پر دھماکے کی سیاسی ومذہبی جماعتوں کی جانب سے شدید مذمت کی گئی ہیں ،پاکستان علما کونسل کی جانب سے کل ملک بھر میں یوم احتجاج منانے کا اعلان کیا گیا ہے۔

پشاور چارسدہ روڈ پر تبلغی مرکز پر دھماکے پر ملک بھر سے سیاسی و مذہبی جماعتوں کی جانب سے مذمت کی جارہی ہے، پاکستان علما کونسل نے پشاور دھماکے کی شدید مذمت کرتے ہوئے کل ملک بھر یوم احتجاج منانے کا اعلان کردیا ہے اے این پی کے سربراہ اسفندیار ولی اور سینیٹر شاہی سید کی جانب سے پشاور دھماکے کی شدید الفاظ میں مذمت کی ہے۔

جمعیت علما اسلام کے سربراہ مولانا فضل الرحمان نے دھماکے کی مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ خیبر پختونخوا میں امن نام کی کوئی چیز نہیں ہے، ڈاکٹر محمد طاہر القادری ،امیر جماعت اسلامی سید منور حسن ، لیاقت بلوچ، امیر جماعت الدعوۃ حافظ سعید نےشدید الفاظ میں مذمت کی ہے۔

سنی اتحاد کو نسل کے سربراہ صاحبزادہ حامد رضا نے دھماکے کی مذمت کرتے کہا کہ دہشت گردوں کا کوئی مذہب نہیں ، وہ انسانیت کے دشمن ہیں، تحفظ عزاداری کونسل جعفریہ الائنس،مجلس وحدت المسسلمین کے سربراہ علامہ ناصر عباس جعفری کی جانب سے دھماکے شدید مذمت کی گئی ہے

پشاور میں چارسدہ روڈ پر تبلیغی جماعت کے مرکز میں دھماکے کے نتیجے میں قیمتی انسانی جانوں کے ضیاع کی شدید مذمت کرتے ہوئے عوامی نیشنل پارٹی کے رہنما غلام احمد بلور کا کہنا تھا کہ پاکستان میں اب دہشت گردی کا خاتمہ ہونا چاہئیے ، صوبائی وزیر زراعت شیرام خان نے دھماکے کی شدید مذمت کی۔

صوبائی وزیر شوکت یوسفزئی نے دھماکے کی شدید مذمت کی اور اسپتال میں طبی سہولتوں پر اطمینان کا اظہار کیا۔ وزیراعلی خیبرپختونخوا کے مشیر یسین خلیل کا کہنا تھا کہ صوبے اور وفاق کو مل کر امن و امان کے مسئلے کا حل نکالنا ہوگا ،سابق صوبائی وزیر اطلاعات میاں افتخار حسین کا کہنا تھا کہ حکومت ، سیکورٹی ایجنسیوں اور عوام کو دہشتگردی کے خلاف متحد ہونا ہوگا ۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top