پشاور: تبلیغی مرکز پر واک تھرو گیٹ نصب، پولیس تعینات -
The news is by your side.

Advertisement

پشاور: تبلیغی مرکز پر واک تھرو گیٹ نصب، پولیس تعینات

پشاور پولیس نے چارسدہ روڈ پر بم دھماکے کا نشانہ بننے والے تبلیغی مرکز کی سیکورٹی سنبھال لی ہے، مرکزی دروازے پر واک تھرو گیٹ لگا دیا گیا ہے، نماز جمعہ معمول کے مطابق ادا کی جائے گی۔

پشاور میں چارسدہ روڈ کے تبلیغی مرکز میں نماز مغرب کے دوران آخری صف میں دھماکا ہوا اور مسجد میں خون ہی خون پھیل گیا، دھماکے میں دس افراد جاں بحق اور متعدد زخمی ہوئے۔

دھماکے کے بعد جائے وقوعہ پر بھگدڑ مچ گئی، دھماکا سنتے ہی اہل علاقہ نے زخمیوں کو اسپتال منتقل کیا، دھماکا اس قدر شدید تھا کہ شہر کے کئی علاقوں میں سنا گیا۔

دھماکے کے بعد نمازیوں نے صفیں ایک مرتبہ پھر ترتیب دیں اور نماز مغرب ادا کی جبکہ عشاء کی نماز میں بھی بڑی تعداد میں لوگ شریک تھے، اے آئی جی شفقت محمود کے مطابق تبلیغی مرکز میں تلاشی کے دوران مزید دو بم ملے، پانچ پانچ کلو کے دونوں بم گھی کے ڈبوں میں نصب تھے،جنھیں روبوٹ کے ذریعے باہر نکالا اور ناکارہ بنایا گیا۔

 دھماکے کے بعد پشاور کے لیڈی ریڈنگ اسپتال سمیت تمام اسپتالوں میں ایمرجنسی نافذ کر دی گئی اور زخمیوں کو طبی امداد دی گئی ، اس دوران پشاور بھر میں ریڈ الرٹ کردیا گیا۔

تبلیغی مرکز کو خالی کروا کے علاقے کو سیل کردیا گیا، تبلیغی مرکز کو مکمل تلاشی کے بعد کھولا دیا گیا، بم دھماکے کا مقدمہ تھانہ مچمی میں نامعلوم افراد کیخلاف درج کرلیا گیا ہے۔
   

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں