The news is by your side.

Advertisement

پشاور میں لوڈ شیڈنگ کے خلاف تحریک انصاف کے کارکنان کا احتجاج

پشاور میں لوڈ شیڈنگ کے خلاف احتجاج کرتے تحریک انصاف کے کارکنان واپڈا ہاؤس میں داخل ہوگئے، واپڈاچیف کہتے ہیں تیس جنوری سے پہلے لوڈشیڈنگ دورانئے میں کمی نہیں کرسکتے۔

بجلی لوڈ شیڈنگ نا منظور نامنظور ، خیبر پختون خوا سے سوتیلوں جیسا سلوک بندکیا جائے، پشاور میں بینرز اور پلے کارڈ اٹھائے تحریک انصاف کے ہزاروں کارکنان صوبے میں بجلی کی طویل اورغیر اعلانیہ لوڈ شیڈنگ کےخلاف احتجاج کرتے ،واپڈا ہائوس میں داخل ہوگئے، کارکنان کی چھ رکنی کمیٹی نےچیف واپڈا حکام سے سے بات کی۔

واپڈاحکام نے بتایاطلب بائیس سو میگاوات کی ہے جبکہ صوبے کو چودہ سو میگاواتٹ فراہم کئے جاتے ہیں، آٹھ سو میگاواٹ کمی کے سبب لوڈشیڈنگ کرنی پڑتی ہے، پیسکو چیف برگئیڈئیر رٹائرڈ طارق سدرو زئی عندیہ دیاہے کہ تیس جنوری سے پہلے لوڈ شیڈ نگ میں کمی نہیں کی جاسکتی۔

دیہی علاقوں کو اٹھارہ سے بیس گھنٹےاور شہری علاقوں میں آٹھ سے بارہ گھنٹے لوڈشیڈنگ کی جائے گی۔پیسکو چیف نے خوشخبری دیتے ہوئےبتایا چھ ارب روپے کے، لائن ڈسٹیبیوشن سسٹم ۔کو لگانے کی منظوری دی گئی ہے جو لوڈ شیڈنگ کے زخم پر مرہم کا کام کرے گا، کارکنان کی کمیٹی نے واپڈا حکام کو چار نکا ت پیش کئے جس میں غیر اعلانیہ لوڈ شیڈنگ کا خاتمہ ،کرپٹ اہلکاروں کے خلاف کاروائی ،لو ،وولٹیج اور ،اوور بیلینگ کو قابو میں کرنا شامل ہے۔
   

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں