site
stats
پاکستان

پمزاسپتال کے ڈاکٹرزکی مبینہ غفلت، مریضہ دم توڑ گئی

اسلام آباد : ڈیوٹی ڈاکٹر کی غیرحاضری کے باعث پاکستان انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز کے سرجیکل آئی سی یو میں زیر علاج مریضہ دم توڑ گئی ۔

وائس چانسلر پمز نے اے آر وائی نیوز کی خبر پر نوٹس لیتے ہوئے واقعے کی تحقیقات کا حکم دے دیا، ہسپتال ذرائع کے مطابق جوڑوں کے عارضے میں مبتلا حنا سرجیکل آئی سی یو میں زیر علاج تھی۔

مریضہ کی حالت تشویشناک ہونے پرلواحقین نے ڈیوٹی ڈاکٹر صدف کو بلایا تاہم ڈاکٹر صدف آئی سی یو میں موجود نہ تھی ۔

موقع پر موجود میڈیکل آفیسر ڈاکٹر قاسم نے ڈاکٹر صدف کو متعدد فون کئے لیکن ڈاکٹر صدف نے فون اٹینڈ نہیں کیا ۔ جس پرمیڈیکل آفیسر ڈاکٹر قاسم نے شعبہ امراض جوڑ کے سربراہ ڈاکٹر عابد فاروقی سمیت دیگر ڈاکٹرز کو فون کئے تاہم کسی نے فون اٹینڈ نہیں کیا ۔

مریضہ کے جا ں بحق ہونے پر لواحقین نے شدید احتجاج کیا اور موقع پر موجود دیگر ڈاکٹرز کے ساتھ بد سلوکی کی ۔ غموں کے مارے لواحقین کو ڈاکٹرز نہ ہونے کی وجہ سے ڈیتھ سرٹفکیٹ کے لئے بھی طویل انتظار کرنا پڑا ۔

ایک گھنٹے کے انتظار کے بعد خصوصی طور پر بلائے گئے ڈاکٹر حسام نے ڈیتھ سرٹفکیٹ جاری کیا ، دوسری جانب قائم مقام وائس چانسلر پمز ڈاکٹر خلیق الزماں نے اے آر وائی نیوز پر پمز میں ڈاکٹروں کی غیر حاضری کے باعث مریضہ کی ہلاکت کی خبر پر نوٹس لیتے ہوئے واقعے کی تحقیقات کا حکم دے دیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top