The news is by your side.

Advertisement

پنجاب ہاوٗس میں خواجہ آصف کے بیٹے کی شادی، سرکاری خرچے پر

کراچی میں سندھ اسمبلی کے بعد ایک اور شاہانہ شادی ہال منظر عام پر آگیا۔۔ پنجاب ہاؤس کو دلہن کی طرح سجا دیا گیا۔۔ وزیر دفاع خواجہ آصف کے فرزند کی شادی جو ٹھہری۔۔ جہاں سرکاری وسائل کا بے دریغ استعمال کیا گیا۔

سرکاری مشینری اور املاک کو ذاتی جاگیر کی طرح استعمال کرنا تو کوئی پاکستانی حکمرانوں سے سیکھے 
ابھی کراچی میں سندھ اسمبلی کی شادیوں کے ترانے تھمے نہ تھے کہ پنجاب ہاؤس میں شادی کے شادیانے بج اٹھےاور اس مرتبہ شاہانہ سرکاری عمارت کو سجایا گیا وزیر دفاع خواجہ آصف کے بیٹے کیلئے ،، جو اس شادی کی اس تقریب کے ہیرو بنے۔

پنجاب ہاؤس کو روشنیوں میں نہلا دیا گیا،، برقی قمقموں کی سجاوٹ بھی دیدنی رہی پولیس اور رینجرز کی سیکیورٹی بھی انتہائی سخت، لیکن سب کا سب سرکاری خرچے پر۔ 
وزیر دفاع خواجہ آصف کے فرزند کی شادی کی اس تقریب کیلئے سرکاری وسائل کا بے دریغ استعمال کیا گیا۔۔ اور تو اور سرکاری پروٹوکول تک وزیر موصوف، ان کے اہل خانہ اور مہمانانِ خصوصی کیلئے مختص کردیا گیا۔۔ 
وطن عزیز کے غریب عوام پوچھتے ہیں غربت اور مہنگائی لوگوں کی جانیں لے رہی ہے۔۔ بجلی گیس کی لوڈ شیڈنگ نے معیشت کا بھٹہ بٹھا رکھا ہے۔۔
قوم کے بچے بچے کا بال قرض میں جکڑا ہے ایسے میں ایک وزیر کے بیٹے کی سرکاری عمارت میں شادی اور اس کیلئے سرکاری وسائل کا کھلا استعمال قوم سے مذاق نہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں