پوری طاقت کے ساتھ ریاست کا دفاع کیا جائے گا ، خواجہ آصف -
The news is by your side.

Advertisement

پوری طاقت کے ساتھ ریاست کا دفاع کیا جائے گا ، خواجہ آصف

اسلام آباد: وزیر دفاع خواجہ آصف نے عمران خان کو سیاست کے بجائے کرکٹ کی کوچنگ کا مشورہ دے دیا، احسن اقبال کا کہنا ہے کہ نواز شریف نے استعفیٰ دیا تو کوئی وزیراعظم بھی سال سے زیادہ منصب پر نہیں رہ سکے گا۔

وزیر دفاع خواجہ آصف نے کہا کہ 20،25 ہزارافراد کےسامنےسرنڈر نہیں کریں گے،فوج کو آئین کےتحت علاقہ مظاہرین سے خالی کرانے کا کہاجاسکتا ہے، انہوں نے کہا کہ آئین کےتحت فوج حساس عمارتوں کے تحفظ کے لیے موجود ہے،آرمی کے ٹیک اوور کا کوئی امکان نہیں، عمارتوں پر حملہ ہوا تو دفاع کریں گے، مظاہرین مسلح ہیں، انہیں کہیں نہیں بیٹھنے دیں گے، ان کا کہنا تھا کہ اب مسئلہ مذاکرات سے حل نہیں ہوسکتا، مظاہرین ہمیں یرغمال بنانا چاہتے ہیں ان کے ساتھ کیسے مذاکرات کریں۔

خواجہ آصف نے کہا کہ چیئرمین تحریک انصاف نے سچ بولنے کے علاوہ ہر کام کیا الزام ثابت نہ کرنے پر انہیں سیاست چھوڑ دینی چاہیے، کرکٹ کی کوچنگ عمران خان کیلئے سیاست سے بہتر میدان ثابت ہو سکتی ہے۔

وفاقی وزیر منصوبہ بندی احسن اقبال نے کہا کہ مطالبات آئین اور قانون کے دائرے میں ہی تسلیم کئے جائیں گے، وزیراعظم کے استعفے کی کوئی گنجائش نہیں طاہر القادری کی اصلاحات پر عمل کیلئے کینیڈا کا بجٹ چاہیے۔ وفاقی وزراء نے واضح کیا کہ حکومت جمہوری استحکام کیلئے اقدامات جاری رکھے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں