site
stats
اہم ترین

حکمرانوں نے قوم کوغلام بنا رکھا ہے، ڈاکٹرطاہرالقادری

اسلام آباد: پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹرطاہرالقادری نے انقلاب مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان کے حکمرانوں نے قوم کو غلام بنا رکھا ہے۔

اسلام آباد میں دھرنے کے شرکاء سے خطاب میں پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ علامہ ڈاکٹر طاہرالقادری کا کہنا تھا کہپاک فوج جیسی صلاحتوں والی فوج کم ہوتی ہیں، پاک فوج کے جوانوں نے سینے پر بم باندھ کر ملک کو بچایا ہے ۔

طاہرالقادری نے کہا کہ پاکستان کے حکمرانوں نے قوم کو غلام بنا رکھا ہے اور ان کے وسائل پر ڈاکہ ڈالا جاتا ہے، پیسے کی زور سے ہماری آواز کو دبانے کی کوشش کی جارہی ہے، میں نے سوئی ہوئی قوم کو جگادیا ہے،پیر سے انقلاب اسکول کا آغاز ہو جائے گا، قوم بیدار ہو گئی انقلاب توآ گیا ہے، سانحہ ماڈل ٹاون کا  بدلہ لینے تک یہں رہیں گے،دھرنا ختم نہیں ہوگا۔

ان کا کہنا تھا کہ مجھ پر دوہری شہریت کی وجہ سے تنقید کرنے والے کس منہ سے بات کرتے ہیں حالانکہ یہاں سے مال لوٹ کر یہ باہر ہی منتقل کرتے ہیں، آج جو تاریخ کی کتاب اسامہ بن لادن پر ختم ہوتی تھی اس کے آگے میرے نام کا اضافہ کر دیا گیا ہے۔

انہوں نے کہا کہ میں نے پاکستان کے نام کی خدمت کی ہے، اسمبلی میں بیٹھے ہوئے افراد ہمیں’لشکری‘’خانہ بدوش‘کہتے ہیں میں ان کو چیلنج کرتا ہوں کہ میرا مقابلہ کر لیں، پارلیمنٹ میں کسی نےعوام کے حقوق کی بات نہ کر کے ثابت کر دیا کہ یہ اصلی پارلیمنٹ نہیں ہے۔

طاہر القادری نے کراچی میں فرقہ وارانہ دہشت گردی کا شکار بننے والے علامہ عباس کمیلی کے بیٹے علامہ علی عباس کمیلی کے قتل کی مذمت بھی کی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top