پیمرا اجلاس: اے آر وائی نیوز کا لائسنس معطل، 1 کروڑ جرمانہ -
The news is by your side.

Advertisement

پیمرا اجلاس: اے آر وائی نیوز کا لائسنس معطل، 1 کروڑ جرمانہ

اسلام آباد: پیمرا کے اجلاس میں اے آر وائی نیوز کے لائسنس کی معطلی کا حکومتی اراکین نے کیا۔ پانچ سرکاری اراکین نے اے آر وائی نیوز کے لائسنس کے معطل ہونے کے احکامات دیئے جبکہ چاروں پرائیویٹ اراکین نے اس فیصلے کی مخالفت کی۔

حکومتی اراکین نے اے آر وائی نیوز کا پندرہ روز کے لائسنس معطل اور ایک کروڑ روپے جرمانے کی سزا سنائی ہے، اے آر وائی نیوز کو سزا پیمرا کے سیکشن بی کی خلاف ورزی دی گئی ہے جو کہ مبشر لقمان کے پروگرام کھرا سچ کی سیریز میں کی گئی تھیں، پیمرا کی جانب سے مبشر لقمان کھرا سچ بھی بند کرنے کے احکامات بھی جاری کئے گئے اور مبشر لقمان اے آر وائی نیوز کے علاوہ کسی اور چینل پر بھی نہیں آسکتے۔

 یہ فیصلہ پیمرا لاہور ہائی کورٹ کے فیصلے کی روشنی میں کیا ہے، چاروں پرائیویٹ اراکین میاں شمس ، اسرار عباسی، فریحہ افتخار،زیبا حسین اے آر وائی نیوز کے لائسنس کی معطلی کے فیصلے کے مخالف ہیں۔ جبکہ میاں شمس نے کہا ہے کہ وہ اور دیگر پرائیویٹ اراکین فیصلے کے خلاف اختلافی نوٹ جمع کرائیں گے۔

جمہوری دور میں میڈیا پر پابندی لگادی گئی، پیمرا نے اے آروائی نیوز کا لائسنس پندرہ روز کیلئے معطل کردیا، لاہور ہائیکورٹ نے چینل کے لائسنس کی معطلی کا حکم نہیں دیا تھا،متنازعہ چیئرمین پیمراپرویز راٹھورکی جانب سے ایک اورمتنازعہ فیصلہ کیا گیا پیمراکےآدھےارکان نے اس اقدام کی مخالفت کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں