The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی کا ایم کیوایم کے تحفظات دور کرنےکا فیصلہ

کراچی : ایم کیوایم اور پیپلز پارٹی کے مابین جاری کشیدہ صورتحال کے خاتمے کیلئے سابق وزیر داخلہ رحمان ملک کو خصوصی ٹاسک دیدیا گیا۔

پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین کی زیر صدارت بلاول ہاؤس میں ہوا، اجلاس میں ایم کیو ایم کے تحفظات دور کرنے کا فیصلہ کیا گیا ہے،آصف علی زرداری نے آصف زرداری نے رحمان ملک اور شرجیل میمن کوطلب کرلیا،ایم کیوایم سے رابطوں کاٹاسک رحمان ملک کودیدیا گیا۔

پاکستان پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین اور سابق صدر آصف علی زرداری نے وزیر اعلیٰ سندھ قائم علی شاہ کو ہدایت جاری کی ہے کہ ایم کیو ایم کے تحفظات دور کرنے کیلئے فوری طور پر گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد خان سے رابطہ کیا جائے، آصف زرداری نے سینیٹر رحمان ملک سے ون آن ون ملاقات بھی کی۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ رحمان ملک آئی جی سندھ سے ملاقات بھی کریں گے، جس کے بعد وہ گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد خان کے پاس سابق صدر آصف علی زرداری کا خصوصی پیغام لے کر جائیں گے۔

دوسری جانب پاکستان پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد خان سے ٹیلی فونک رابطہ کیا ہے، ایم کیو ایم کے کرکن کے قتل پر اظہار افسوس کرتے ہوئے ان کے تحفظات دور کروانے کی یقین دہانی کروائی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں