The news is by your side.

Advertisement

پیپلز پارٹی سندھ کو تنہا نہیں چھوڑے گی، بلاول بھٹو زرداری

لاڑکانہ :پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا ہے کہ کراچی میں لبرل فاشسٹ سیاسی فائدے کے لئے ضیاء دور کے قانون کو سندھیوں کے خلاف استعمال کرتے رہے ہیں، انہوں نے کہا کہ مرسوں مرسوں کراچی نہ ڈیسوں۔

لاڑکانہ میں دیوالی کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ پیپلز پارٹی سندھ کو تنہا نہیں چھوڑے گی، ان کا کہنا تھا کہ کراچی میں بھی لبرل فاشسٹ اپنی زاتی اور سیاسی فائدے لینے کے لئے ضیاء کے قانون کو سندھیوں کے خلاف استعمال کرتے رہے ہیں۔

بلاول بھٹو زرداری کا کہنا تھا کہ کراچی سندھ کا تاج ہے ، کراچی منی پاکستان ہے۔ اس موقع پر انھوں نے مردیسوں مردیسوں کراچی نہ دیسوں کا نعرہ بھی بلند کیا۔

 لاڑکانہ میں پیپلز پارٹی کی جانب سے  ہندو برادری کا مذہبی تہوار دیوالی منایا گیا،  دیوالی کی تقریب میں ہندو برادری نے بھرپور انداز میں شرکت کی۔

سندھ میں پہلی مرتبہ ہندو براداری کا مذہبی تہوار دیوالی کسی سیاسی جماعت کے تحت منایا گیا، لاڑکانہ کے نوڈیرو ہاوس میں دیوالی کی تقریب کا اہتمام کیا گیا، زرق برق لباس میں ملبوس خواتین نے دیوالی کے تہوار کو پورے مذہبی جوش سے منایا ، اس موقع پر ان کی خوشی دیدنی تھی۔

دیوالی کے اس موقع پر شاندار آتشبازی کا بھی اہتمام کیا گیا، جس نے تقریب کے شرکاء کی خوشیوں کو دوبالا کر دیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں