پی ٹی آئی کا جلسہ: گاڑیوں کی پکڑ دھکڑ شروع -
The news is by your side.

Advertisement

پی ٹی آئی کا جلسہ: گاڑیوں کی پکڑ دھکڑ شروع

اسلام آباد: تیس نو مبر کو پی ٹی آئی جلسے کیلئے میں عوام کی شرکت کو روکنے کیلئے حکومت کا بھر پور ریاستی طا قت کا استعمال جا ری ہے

تیس نومبر کو پی ٹی آئی جلسے جہاں پی ٹی آئی کا رکنا ن تاریخی جلسہ کر نے کیلئے پر عزم ہیں وہیں حکومت ریاستی طاقت سے جلسہ نا کام بنانے کیلئے کمربستہ دکھا ئی دیتی ہے۔

اسلام آباد اور راولپنڈی میں موٹرسائیکل سواروں کی پکڑ دھکڑ کا سلسلہ عروج پر ہے تین ہزار سے زائد موٹر سائیکلیں تھانوں میں بند، سو سے زائد موٹر سائیکل سوار بھی لاک اپ کردیئے گئے۔

راولپنڈی سےپی ٹی آئی رکن اسمبلی راجہ راشد حفیظ کی گرفتاری کے لیے چھاپے ما رے جا رہے ہیں، پنجاب کے دیگر شہروں سے پولیس گردی کا سلسلہ جاری ہے۔

اسلام آباد کے مضافاتی علاقوں میں ن لیگ کے رکن اسمبلی طارق فضل چو ہدری کے حلقے میں مساجد سے اعلا نات کئے جا رہے ہیں کہ کل دہشت گردی کا خطرہ ہے لو گ جلسے میں شرکت نہ کریں۔

عمران خا ن کاحکومتی اقدامات کے با رے میں کہنا ہے عوام اپنے حقوق کیلئے گھروں سے نکلیں، کس قانون کے تحت کارکنوں کوگرفتارکیا جارہا ہے۔

دوسری جانب لاہور اوراس سے ملحقہ شہروں میں پٹرول پمپ بند کردئے گئے ہیں اور پی ٹی آئی کی بکنگ والی گاڑیوں کو بھی بند کی جارہا ہے جبکہ لاہور کےجنرل بس اسٹینڈ کو بھی بند کردیا گیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں