The news is by your side.

Advertisement

چوری اور ڈاکہ زنی کی جمہوریت قوم کے مسائل حل نہیں کر سکتی ، ڈاکٹر طاہر القادری

پاکستان عوامی تحریک کے سربراہ ڈاکٹر طاہر القادری نے کہا ہے کہ چوری اور ڈاکہ زنی کی جمہوریت قوم کے مسائل حل نہیں کر سکتی ،طالبان سے مذاکرات کی باتیں کہاں گئیں یہ امن نہیں چاہتے حکومت میں بیٹھے لوگ دہشت گردوں کی پشت پناہی کرتے ہیں۔

پاکستان عوامی تحریک کی جانب سے بدترین مہنگائی بے روز گاری ،غربت کرپشن اور بد امنی کے خلاف ناصر باغ سے مال روڈ تک احتجاجی ریلی نکالی گئی ، ریلی کے شرکاءسے خطاب کرتے ہوئے ڈاکٹر حسین محی الدین نے کہاکہ ایوانوں میں آٹا اور چینی چور بیٹھے ہیں۔

ریلی کے شرکاءسے خطاب کرتے ہوئے پر وفیسر ڈاکٹر طاہر القادری نے کہاکہ چوری اور ڈاکہ زنی کی جمہوریت قوم ہر گز قبول نہیں۔ عوامی تحریک کے سربراہ نے کہاکہ ملک دہشت گردی کی آگ میں جل رہا ہے مذاکرات کرنے والے کہاں کھو گئے ہیں ڈاکٹر طاہر القادری نے کہاکہ کرپٹ الیکشن کمیشن وہ ملکی دولت لوٹنے والوں کا راستہ نہیں روک سکتا ۔

عوامی تحریک کے سربراہ نے کہاکہ مشرف نے ملک لوٹنے والے کو باہر جانے کی اجازت دی تھی لیکن اب قومی چور باہر نہیں  جا سکیں  گے،عوامی تحریک کے سربراہ نے مطالبہ کیا کہ ہر شہری کو مفت گھر تعلیم اور دیگر بنیادی سہولتیں فراہم کی جائیںبصورت دیگر عوامی انقلاب حکمرانوں سے تخت اور تاج چھین لینگے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں