چوہدری نثارطالبان کے بعد اب داعش کے ترجمان بنتے جارہےہیں، حامد رضا -
The news is by your side.

Advertisement

چوہدری نثارطالبان کے بعد اب داعش کے ترجمان بنتے جارہےہیں، حامد رضا

ملتان: پاکستان سنی اتحاد کونسل کے سربراہ صاحبزادہ حامد رضا نے کہا ہے کہ چوہدری نثار پہلے طالبان کے ترجمان تھے اوراب داعش کے ترجمان بنتے جارہےہیں۔

ملتان میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ سنا ہے کہ کالعدم تنظیم سپاہ صحابہ سے پابندی اٹھائی جارہی ہے جو کہ ہر پاکستنی کے لئے پرہشانی کی بات ہے میں پوچھتا ہوں کہ مولانا احمد لدھیانوی اور ملک اسحاق نے کونسے ایسے فلاحی کام کیئے ہیں کہ ان پر سے پابندی اٹھائی جارہی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ میرے والد نون لیگ سے اس لیے علیحدہ ہوئے کہ یہ جماعت دہشت گردوں کی سر پرستی کرتی ہے اور انہیں فنانس کرتی ہے، حکومت یہ بات کھل کر بتائے کہ سپاہ صحابہ پر سے پابندی کیوں اٹھائی جارہی ہے، انہوں نےکہا کہ حکومت ملک میں طالبان کا نظام چاہتی ہے یہ کیسے ممکن ہے کہ ملک بھر میں داعش کی وال چاکنگ ہورہی ہو اور حکومت کوئی اقدام نہ کرے۔

انہوں نے کہا کہ ملک میں داعش اور طالبان کا تو وجود ہے لیکن اگر نہیں ہے تو حکومت کی کوئی رٹ نہیں ہے، ان کا کہنا تھا کہ حکمرانوں کو خود ہی مستعفی ہوجانا چاہیئے نہیں تو لوگ انہیں گریبانوں سے پکڑ کر سڑکوں پر گھسیٹیں گے، انہوں نے کہا کہ ہمارے طاہرالقادری سے تعلقات مستحکم ہیں اور طاہرالاقادری اور عمران خان علیحدہ نہیں ہوئے ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں