site
stats
اہم ترین

چینی صدرکےنہ آنےکےذمہ دارنہیں، عمران خان

اسلام آباد : ہاکستان تحریک ِ انصاف کے سربراہ عمران خان نے آزادی مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ چینی صدر کا دورہ ہماری وجہ سے ملتوی نہیں ہوا۔

ان کا کہنا تھا کہ فوج مداخلت نہیں کررہی حکومت بلاوجہ بدنام کرنے کی کوشش کررہی ہے ، ہم فوج کے نہیں عوام کے اشارے پر یہاں آئیں ہیں۔ا نہوں نے اس عزم کا اعادہ کیا کہ وہ وزیرِاعظم نوازشریف کا استعفیٰ لئے بغیر نہیں جائیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ جیو ٹی وی مسلم لیگ ن کا میڈیا سیل بنا ہوا ہے، جیو کا نعرہ ہے کہ رقم بڑھاؤ نواز شریف ہم تمھارے ساتھ ہیں۔

عمران خان نے کہا کہ آٹھ سو کنٹینرز اسلام آباد میں ہم نے نہیں لگائے نہ ہی ہم نے یہاں قتل ِ عام کیا، ایسا کس جمہوریت میں ہوتا ہے کہ حکومت اپنی پولیس کے ذریعے عوام کا قتل ِ عام کرے۔ چین کے صدر نے اپنا دورہ حکومت کی نااہلی کے باعث ملتوی کیا ہے۔ انہوں نے یہ بھی کہا کہ چینی صدر سرمایہ کاری نہیں قرضے دینے کے لئے یہاں آرہے تھے۔


Imran Khan Speech 5 Sep – Azadi March by arynews

انہوں نے مولانا فضل الرحمن اور محمود خان اچک زئی کو تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا کہ آپ خود بھی جمہوریت سے فیض یاب ہوتے رہے اور اب اپنی اولادوں کو بھی تیارکرلیا ہے

انہوں نے انکشاف کیا کہ کہ این اے 122 کے ووٹ پی پی147 کے ووٹوں میں سے برآمد ہوئے۔

انہوں نے سوال کیا کہ نواز شریف نے 2012 میں ڈکلئیر کیا کہ ان کے کل اثاثے 26 کروڑ رپے کے ہیں اور اگلے سال یہ اثاثے 2 ارب ہوگئے، یہ کونسا کاروبار ہے جس سے اتنا پیسہ بنتا ہے۔

انہوں نے تقریرکےاختتام پر مراد سعید کو آگے کرتے ہوئے کہاکہ ہماری جماعت نئے لیڈر سامنے لارہی ہے یہ میرا رشتے دار نہیں ہے لیکن پارٹی میں اہم ذمہ داری سر انجام دے رہا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top