The news is by your side.

Advertisement

ڈاکٹر خالد سومرو کےقتل کیخلاف ملک کےچھوٹے شہروں میں ہڑتال

سکھر: ملک کے چھوٹے شہروں میں جمعیت علما اسلام کے سربراہ مولانا فضل الرحمان کی کال پر ہڑتال ہے ۔ ہڑتال کی کال پر ڈاکٹر خالد سومرو کےقتل کے خلاف دی گئی ۔جمعیت علما اسلام کے رہنما ڈاکٹر خالد سومرو کےقتل پر ملک کے بیشتر چھوٹے شہروں میں ہڑتال دیکھنے میں آئی ۔

حیدر آباد میں قتل کے خلاف مکمل شٹر ڈاون ہے ۔لاڑکانہ ، ٹنڈو محمد خان ٹنڈوآدم،سانگھڑ،شہداد پور اور نوآباد میں شٹر ڈاون ہڑتال رہی ۔گھو ٹکی، احمدپور سیال ، شہداد کورٹ ،ڈہرکی، اوباڑو،میر پور ماتھیلو،دادو،کندھ کوٹ ، کشمور، تنگوانی، بدین ، نور پور تھل اور دیگر اضلاع میں بھی شٹرڈاون ہڑتال ہے۔

ڈی آئی خان اور گرد نواح میں جمعیت علماء اسلام کی کال پر کاروباری مراکز بند اور ٹریفک کی روانی معطل ہے ۔’ڈنڈا بردار کارکنوں نے ٹاؤ ن ہال اور قریشی موڑ پر پنجاب و سندھ جانے والی ٹریفک بند کر دی’ گاڑیوں کی لمبی لمبی قطاریں لگ گئیں ـ

ڈیرہ مراد جمالی ،شکار پور میں ہرتال ٹریفک معمول سے کم دیکھنے میں آیا۔احتجاج پر کوہاٹ سے انڈس ہائی وے کوبند کردیاگیا۔ میں خالد محمود کے قتل کے خلاف مکمل شٹر ڈاون اور پہیہ جام ہڑتال کے ساتھ پیڑول پمپ بند رہے ۔

غوث پور سمیت دیگر شہروں میں کاروباری سرگرمیاں بند ہیں ۔ چارسدہ، ژوب ،گوادر ،حب اور گردونواح میں صوبائی رہنما کے قتل کے خلاف پرزور احتجاج کیا ۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں