ڈاکٹر فاروق ستار اورعظیم فاروقی ایم کیوایم کی رابطہ کمیٹی میں شامل -
The news is by your side.

Advertisement

ڈاکٹر فاروق ستار اورعظیم فاروقی ایم کیوایم کی رابطہ کمیٹی میں شامل

کراچی :ڈاکٹر فاروق ستار اور رکنِ سندھ اسمبلی عظیم فاروقی کو ایم کیوایم کی رابطہ کمیٹی میں شامل کرلیا گیا ہے،  ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نے اسکروٹنی کمیٹی اور رابطہ کمیٹی کے فیصلوں کی توثیق کردی ۔

متحدہ قومی موومنٹ کی رابطہ کمیٹی لندن اور پاکستان کے اراکین نے اسکروٹنی کمیٹی کی جانب سے مزید دو ناموں کو کلئیر قرار دے دیا ہے، جن میں رکن قومی اسمبلی ڈاکٹر فاروق ستار اور رکن سندھ اسمبلی عظیم فاروقی شامل کرلیا ہے۔

رابطہ کمیٹی نے اسکروٹنی کمیٹی سے اتفاق کرتے ہوئے ڈاکٹر فاروق ستار کو رابطہ کمیٹی کی رکنیت پر بحال کرنے اور عظیم فاروقی کو رکن کی حیثیت سے رابطہ کمیٹی میں شامل کرنے کافیصلہ کیا ہے۔

واضح رہے کہ دونوں ارکان کا شمار تحریک کے انتہائی سینئر اراکین میں ہوتا ہے، ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نے اسکروٹنی کمیٹی اور رابطہ کمیٹی کے فیصلوں کی توثیق کردی ہے۔

یاد رہے کہ کچھ روز قبل ایم کیو ایم کی رابطہ کمیٹی میں بڑی تبدیلیاں کی گئی تھیں،  پاکستان کے انچارج قمر منصور اور لندن کے انچارج ارشد حسین کو فارغ کردیا گیا اور مصطفیٰ عزیز آبادی کو لندن رابطہ کمیٹی کا نیا انچارج بنادیا گیا ہے۔

ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی پاکستان میں تین نئے جوائنٹ انچارج اور لندن میں ایک جوائنٹ انچارج کا اضافہ کردیا گیا ہے، جس کے تحت پاکستان میں عامر خان، خالد مقبول صدیقی اور ڈاکٹر نصرت شوکت کو جوائنٹ انچارج بنادیا گیا۔

اس سے قبل ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی نے قائم کردہ اسکروٹنی کمیٹی کی تحقیقات کے بعد عبد الحسیب کو کلیئر قرار دیدیا، رابطہ کمیٹی نے الطاف حسین سے عبدالحسیب کو دوبارہ رابطہ کمیٹی کی ممبر شپ دینے کی گزارش کی تھی، جس پر الطاف حسین نے رابطہ کمیٹی کے فیصلے کی توثیق کردی۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں