ژوب: فرنٹیئر کور کے زیر اہتمام 334 ریکروٹس کی پاسنگ آوٹ پریڈ -
The news is by your side.

Advertisement

ژوب: فرنٹیئر کور کے زیر اہتمام 334 ریکروٹس کی پاسنگ آوٹ پریڈ

ژوب: ژوب میں فرنٹیئر کور کے زیر اہتمام 334 ریکروٹس کی تربیت مکمل ہونے پر پاسنگ آوٹ پریڈ کا اہتمام کیا گیا ہے، جس میں ریکروٹس نے تربیت کا عملی مظاہرہ بھی کیا ہے۔

اس موقع پر ریکروٹس نے تربیت کا عملی مظاہرہ کیا اور دفاع وطن کیلئے دشمن کے مقابلے اور حکومت کے وفادار رہنے کا حلف بھی لیا۔

تقریب سے خطاب کرتے ہوئے مہمان خصوصی کرنل سید طارق رسول نے کہا کہ ریکروٹس کو دی ہوئی تربیت رہنمائی کے ساتھ بہادر سپاہی بننے میں معاون ثابت ہو گی۔ انھوں نے مزید کہا کہ ہم بنیادی طور پر اسلام کے اور پاکستان کے سپاہی ہے اور ہمارے دل اور دماغ اسلام کی تعلیم سے منور ہے، ہمیں ہر موڑ پر اللہ تعالیٰ سے مدد اورنصرت مانگنی چائیے۔

شہادت کے جذبے سے سرشار تربیت مکمل کرنے والے ریکروٹس کا کہنا ہے کہ ملک و قوم کی دفاع کیلئے کسی قسم کی قربانی دینے سے دریغ نہیں کرینگے۔ ان کا مزید کہا کہ جو بھی ملک کے اندر مسئلے و مسائل یا کوئی ایسی قسم کے حالات آ جائیگے تو انکو ختم اور قابو کرنے کیلئے ہم سارے چیزوں ساری قربانیوں کیلئے تیا ر ہے۔

مہمان خصوصی نے ریکروٹس سے سلامی لی اور دوران تربیت بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والوں ریکروٹس میں انعامات اور ٹرافیاں تقسیم کئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں