site
stats
پاکستان

کارکنان کوچن چن کرقتل کیا جارہا ہے، الطاف حسین

لندن: متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین نے ایم کیو ایم یونٹ ایک سو اکتیس قصبہ علیگڑھ سیکٹر کے کارکن رئیس عالم کی شہادت پر گہرے دکھ کا اظہار کیا ہے، انہوں نے کہا کہ ایم کیو ایم کے کارکنان کو چن چن کر شہید کیا جارہا ہے لیکن حکومتِ سندھ کے کان پر جوں تک نہیں رینگ رہی ہے ۔

 انہوں نے کہا کہ شہر میں دہشتگرد اور جرائم پیشہ افراد کے خلاف آپریشن کا سلسلہ جاری ہے لیکن کالعدم جماعتیں کھلے عام جب جہاں چاہتی ہیں کسی کو بھی اپنی بربریت کا نشانہ بنا لیتی ہیں۔

الطاف حسین نے شہید رئیس عالم کے سوگوار اہل خانہ سے دلی ہمدردی اور تعزیت کا اظہار کرتے ہوئے دعا کی کہ اللہ تعالیٰ شہید رئیس عالم کے درجات بلند کرکے انہیں اپنی جوار رحمت میں جگہ عطا فرمائے۔

دوسری جانب ایم کیوایم رابطہ کمیٹی کی مسلح ملزمان کی فائرنگ سے ایم کیو ایم یونٹ ایک سو اکتیس کے کارکن رئیس عالم کے قتل کی سخت الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے واقعے کو سندھ حکومت کی نااہلی و مکمل ناکامی قرار دیا ہے۔

مذمتی بیان میں رابطہ کمیٹی نے کہا کہ سندھ حکومت اور قانون نافذ کرنیوالے ادارے کراچی میں امن وامان قائم کرنے میں مکمل طور پر ناکام ہو چکے ہیں اور گزشتہ چند ماہ سے کراچی بھر میں بالخصوص اورنگی ٹاؤن میں ایم کیوایم کے بیگناہ کارکنان کو چن چن کر شہید کیا جارہا ہے لیکن تاحال کسی کارکن کے قاتل گرفتار نہیں کئے جاسکے ہیں۔

رابطہ کمیٹی نے وزیرِاعظم ، گورنر سندھ اور وفاقی وزیرِ داخلہ سے مطالبہ کیا کہ وہ کارکنان کے بہیمانہ قتل کے واقعات کا فوری نوٹس لیکر ملوث ملزمان کے خلاف کارروائی اور کراچی بھر سے کالعدم جماعتوں کے نیٹ ورک کو ختم کرنے کیلئے مؤثر و فوری اقدامات کریں ۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top