site
stats
پاکستان

کراچی:مختلف علاقوں سے پچاس سے زائد ملزمان گرفتار، اسلحہ برآمد

کراچی میں امن وامان یقینی بنانےکےلئےسیکورٹی ادارےمتحرک ہیں۔ مختلف علاقوں سےکالعدم تنطیم کے ارکان سمیت پچاس سے زائد ملزمان گرفتار کرلئے۔ فائرنگ کے واقعات میں ایک شخص جاں بحق اور دو زخمی ہوگئے۔ کراچی میں جاری پرتشدد واقعات کی لہر کے ساتھ پولیس اور رینجرز کی ٹارگٹڈ کارروائیاں بھی جاری ہیں۔

رینجرز کی بھاری نفری نے بنارس اور اطراف کے علاقوں میں کالعدم تنظیموں کیخلاف کریک ڈاون کیا کارروائی میں نو ملزمان کو حراست میں لے کر اسلحہ برآمد کر لیا گیا۔ ذرائع کے مطابق زیر حراست افراد سے چوہدری اسلم پر ہونے والے حملے کی پوچھ گچھ کی جاری ہے۔

دوسری جانب گلشن اقبال راجپوت کالونی میں اینٹی وائلنٹ کرائم سیل نے کارروائی کرکے لیاری گینگ وار کے ٹارگٹ کلر کو گرفتار کرلیا۔ پولیس کے مطابق ملزم طفیل عرف بنگالی سیاسی جماعت کے کارکنان سمیت متعددافراد کی ٹارگٹ کلنگ میں ملوث ہے۔

ڈالمیا شانتی نگر میں حساس اداروں اور پولیس نے مشترکہ کارروائی میں لیاری گینگ وارکے اہم کردار ارشد پپو کے ساتھی کو گرفتار کرلیا۔ملزم کالو عرف بندر درجنوں مقدمات میں پولیس کومطلوب تھا۔اورنگی ٹاؤن پیرآباد میں بھی پولیس نے سرچ آپریشن کے دوران تیرہ مشتبہ افراد کو حراست میں لیا۔
    

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top