site
stats
اہم ترین

کراچی:گلشن اقبال اسکول حملہ کیس میں پیشررفت، 5مشتبہ افراد گرفتار

کراچی : شہرِقائد میں گلشن اقبال اسکول پر کریکر حملہ کرنے والے ملزمان کی گرفتاری کے لئے پولیس نے مختلف مقامات پر چھاپے مارے، پولیس نے کاروائی کرتے ہوئے 5مشتبہ افراد کو حراست میں لے لیا۔

آئی جی سندھ کی جانب سے گلشن اقبال میں اسکول پر ہونے والے کریکر حملے کی تحقیقات کے لئے پولیس افسران پر مشتمل کمیٹی قائم کی گئی تھی، جس نے رات گئے گلشن اقبال،ابوالحسن اصفہانی روڈ،سہراب گوٹھ ،گبول ٹاؤن اور دیگر مقامات پر کاروائی کر کے پانچ مشتبہ افراد کو حراست میں لے کر نامعلوم مقام پر منتقل کردیا ہے۔

پولیس ذرائع کے مطابق کریکر حملے کی سی سی ٹی وی فوٹیج کی مدد سے ملزمان کا سراغ لگالیا گیا ہے۔

گزشتہ روز آئی جی سندھ پولیس غلام حیدر جمالی نے گلشن اقبال میں گذشتہ روز دستی بم حملوں سے متاثر ہونے والے اسکولو ں کا دورہ کیا اور سیکیورٹی صورتحال کا جائزہ لیا،

انہوں نے کہا کہ اسکولوں کی سیکیورٹی مزید بہتر بنا رہے ہیں جبکہ اسکول انتظامیہ سے بھی درخواست ہے کہ سی سی ٹی وی کیمرے بہتر بنائیں، انہوں نے بتایا کہ واقعے کی سی سی ٹی وی فوٹیج کی مدد سے ملزمان کی گرفتاری کیلئے کوششیں جاری ہے۔

یاد رہے کہ کراچی کے علاقے گلشن اقبال بلاک سیون میں صبح سویرے دو نجی اسکولز پر نامعلوم افراد نے کریکر حملے کیے، کریکر حملے کے وقت اسکولز بند ہونے کی وجہ سے کوئی بچہ موجود نہیں تھا، خوش قسمتی سے کوئی جانی نقصان نہیں ہوا۔

حملے کے بعد دہشت گردوں کی جانب سے اسکول کے اطراف میں دھمکی آمیز پمفلٹ بھی تقسیم کیے گئے، جس میں حکومت کو دھمکی دیتے ہوئے کہا گیا ہے کہ پھانسیاں بند کرو ورنہ مزید حملے بھی کیے جائیں گے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top