site
stats
اہم ترین

کراچی ، معمولات زندگی بحال ہونے لگے

کراچی : شہر قائد میں ایک روز تعطل کے بعد معمولات زندگی بحال ہونے لگے ہیں، ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی کا کہنا ہے کہ آج کاروبار اور گاڑیاں بند رکھنے کی اپیل نہیں کی جبکہ پرائیویٹ اسکولز منیجمنٹ نے تمام نجی اسکول بند رکھنے کا اعلان کیا ہے۔

کراچی کے کشیدہ حالات کے باعث پرائیویٹ اسکول مینجمنٹ ایسوسی ایشن کے صدر شرف الزماں نے آج شہر کے تمام نجی اسکول بند رکھنے کا اعلان کیا ہے، اس کے علاوہ نجی اسکولوں میں آج ہونے والے پرچے بھی ملتوی کردیئے گئے ہیں، ان کا کہنا تھا کہ ملتوی پرچے ہفتے اور اتوار کو لئے جائیں گے۔

اس سے قبل ایم کیو ایم کے مرکز نائن زیرو پر چھاپے کے بعد ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی کراچی اور لندن کے طویل مشترکہ اجلاس میں رینجرز کے چھاپے کے حوالے سے تفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔

ایم کیوایم کے مرکز نائن زیرو پر رینجرز کے چھاپہ ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی کراچی اور لندن کےطویل مشترکہ اجلاس میں اہم فیصلے کرلیے گئے، اجلاس میں گرفتار ہونے والے کارکنان اور نقصانات کے حوالے سے لسٹ بھی مرتب کرلی گئی ہے۔

ذرائع کے مطابق ایم کیو ایم اپنے آئندہ کے لائحہ عمل کا اعلان آج وقاص کی تدفین کے بعد کرے گی، ذرائع کے مطابق ایم کیو ایم نے آج کسی قسم کے یوم سوگ ، احتجاج یا عوام سے کاروبار ٹرانسپورٹ بند رکھنے کی اپیل نہیں کی ہے۔

اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ ایم کیو ایم پُرامن احتجاج کرتے ہوئے بازوؤں پر سیاہ پٹی باندھے گی اور یونٹ اور سیکٹر آفسر پر سیاہ پرچم لہرائے جائیں گے۔ رینجرز فائرنگ سے ہلاک والے کارکن وقاص کی نماز جنازہ آج بعد نماز ظہر لال قلعہ گراؤنڈ میں ادا کی جائے گی اور تدفین شہداء قبرستان یاسین آباد میں ہوگی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top