کراچی: اورنگی میں فائرنگ، اے این پی کاضلعی عہدیدار جاں بحق -
The news is by your side.

Advertisement

کراچی: اورنگی میں فائرنگ، اے این پی کاضلعی عہدیدار جاں بحق

کراچی: اورنگی ٹاون میں عوامی نیشنل پارٹی کے ضلعی عہدیدار ڈاکٹر ضیاء الدین جاں، اورنگی ٹاون ہی میں ایک اور فائرنگ کے واقعے کے دوران ایم کیو ایم کا کارکن جان کی بازی ہار گیا۔

پولیس کے مطابق اورنگی ٹاون چار نمبر میں ڈاکٹر ضیاء الدین کو ان کے گھر کے قریب نامعلوم افراد نے فائرنگ کرکے قتل کیا ، عوامی نیشنل پارٹی کے ترجمان کے مطابق ڈاکٹر ضیاء الدین اے این پی ڈسٹرکٹ ویسٹ کے عہدیدار تھے جنھیں نماز عشاء کے بعد گھر جاتے ہوئے مسلح افراد نے فائرنگ کرکے قتل کیا۔

ڈاکٹر ضیاء الدین کی لاش کو ضابطے کی کاروائی کیلئے عباسی شہید اسپتال منتقل کردیا گیا ہے، اس واقعے کے ایک گھنٹے بعد اورنگی ٹاون چستی نگر کے علاقے میں نامعلوم افراد کی فائرنگ سے ایم کیو ایم کا کارکن وحید جاں بحق اور دانش زخمی ہوگیا، کورنگی کراسنگ کے قریب فائرنگ کے واقعے میں پولیس ہلکار محمد عمران زخمی ہوگیا، زخمی اہلکار بلوچ کالونی تھانے میں تعینات تھا،حسین آباد میں نامعلوم افراد نے فائرنگ کرکے فلاحی اسپتال کے رضا کار کو زخمی کردیا۔

دوسری جانب رینجرز نے قائدآباد میں کارروائی کرتے ہوئے کالعدم تنظیم کے دو افراد کوگرفتار کیا،ماری پور میں پولیس مقابلے کے دوران دوملزمان کو گرفتار کرکے اسلحہ اور دستی بم برامد کرلیا گیا، کلفٹن میں پولیس مقابلے کے بعد ایک ملزم کو زخمی حالت میں گرفتار کرلیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں